Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:47:46 GMT

تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۰۷۲

تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیز مو چاینا؛ ماه گذشته، شرکت هوآوی دو محصول عمده خود که HUAWEI Smart Screen V Series 2021 و دستبند هوشمند هوآوی بند ۶ بودند را در چین معرفی کرد. اکنون و طبق گزارشات منتشر شده این شرکت قصد دارد محصولات بیشتری را در ماه می‌و ژوئن به بازار فناوری معرفی کند که می‌توان به میت‌پد پرو ۲ و سری واچ ۳ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه به نام «Changan Digital King» در شبکه اجتماعی پینی Weibo تاریخ معرفی نه یک محصول بلکه شش محصول جدید آینده هوآوی را فاش کرده است. دو مورد از آن‌ها در ماه می‌ رونمایی خواهند شد و چهار مورد دیگر در ماه ژوئن معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

ساعت‌ های هوشمند هوآوی به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شوند

نام و تاریخ عرضه محصولات شرکت هوآوی

تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت)

ساعت هوشمند مخصوص کودکان 4X New Bright Model

هوآوی Body Fat Scale 3 Pro

تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد)

هوآوی MatePad Pro2

ساعت هوشمند Watch3

ساعت هوشمند Watch3 Pro

تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد)

لپ تاپ MateBook

ویژگی محصولات جدید

از بین تمام محصولات، فقط اطلاعاتی در مورد هوآوی واچ ۳ و هوآوی میت‌پد پرو ۲ گفته شده است. این دستگاه‌ها با سیستم HarmonyOS عرضه شده و آن را اجرا می‌کنند و مورد دوم انتظار می‌رود اولین محصول هوآوی باشد که با سیستم عامل داخلی این شرکت را به طور پیش فرض و خارج از جعبه عرضه می‌شود.

تبلت میت‌پد پرو ۲ در دو اندازه (۱۲.۲ اینچ، ۱۲.۶ اینچ) عرضه خواهد شد که به تراشه HiSilicon Kirin 9000 SoC مجهز است. از طرف دیگر، ساعت‌های هوشمند توسط برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهند شد و نسخه‌ای برای پشتیبانی از eSIM نیز خواهند داشت.

نسخه جدید ساعت مخصوص کودکان HUAWEI Children’s Watch 4X فقط از نظر رنگ با مدل قبلی متفاوت است، لپ تاپ جدیدی هم از سری میت‌بوک معرفی خواهد شد که انتظار می‌رود میت‌بوک ۱۶ باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوآوی شرکت هوآوی گوشی هوشمند ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از راهنماتو، این مکان پناهگاه امنی است که برای زدودن آلودگی ها از تن پس از یک روز خسته کننده و یا در ابتدای روز دقایقی را در آن می گذرانیم. حمام باید همیشه تمیز باشد و بخوبی ضدعفونی شود. علاوه بر این، برخی لوازم موجود در این مکان هستند که نه تنها کارایی لازم را ندارند، بلکه وجود آنها در حمام مضراتی را نیز به همراه خواهد داشت. پس اگر به سلامت خود و تمیزی حمام منزلتان اهمیت می دهید، همین الان این ۸ وسیله را دور بیندازید!

۱- حوله‌های قدیمی و فرسوده
حوله‌های فرسوده و قدیمی علاوه بر ظاهر نامناسب کارایی خود را نیز در خشک کردن از دست می دهند. در واقع این حوله ها رطوبت زیادی را به خود جذب کرده و به این سادگی ها خشک نمی شوند. همین مساله می تواند منجر به کپک زدن آنها شود. حوله‌های قدیمی‌ را با حوله های جدید جایگزین کنید. می توانید از این حوله ها به عنوان پارچه برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

۲- روکش دوش پلاستیکی آلوده
اگر از روکش دوش پلاستیکی استفاده می کنید، فراموش نکنید هر چند وقت یک بار آن را ضدعفونی کنید. در غیر این صورت ممکن است در اثر باقی ماندن کف صابون بر روی روکش دوش شاهد رشد کپک در این مکان باشید. در صورتی که نتوانستید آلودگی های روکش دوشتان را از بین ببرید، توصیه می کنیم حتما آن را دور بیندازید.

۳- لوازم آرایش تاریخ گذشته
تاریخ مصرف لوازم آرایش خود را بررسی کنید و در صورتی که منقضی شده اند، آنها را دور بیندازید. اگر جعبه آنها را دور انداخته اید و تاریخ انقضایشان را نمی دانید و زمان زیادی نیز از خرید این محصولات گذشته است، به احتمال زیاد منقضی شده اند و وقت دور انداختن آنها فرا رسیده است.

۴- ابزار موی آسیب‌دیده
هرگز از اتوی مو یا سشوار آسیب دیده استفاده نکنید. محصولاتی که دچار قطعی سیم یا سوختگی ناشی از گرمایش شده اند، خطرات ایمنی برای شما به همراه خواهند داشت و ممکن است شما را دچار برق گرفتگی کنند. علاوه بر این، تمیزکردن اتوی مو، سشوار و انواع برس مو را فراموش نکنید.

بهترین روش برای نو و تمیز نگه داشتن فرش‌های خانه

۵- لیف حمام قدیمی
لیف حمام آن طور که به نظر می رسد، ناجی پاکیزگی نیست. این لیف ها پس از مدتی مملو از سلول‌های مرده پوست، مواد شوینده، انواع باکتری، قارچ و کپک شده و در هنگام استفاده، وارد بریدگی‌های پوست ناشی از اصلاح تیغ می شوند و زمینه را برای بروز حساسیت و عفونت فراهم می کنند. اگر لیفتان از الیاف طبیعی ساخته شده است، توصیه می شود هر ۳ تا ۴ هفته یک بار و اگر از الیاف پلاستیکی ساخته شده است، هر ۲ ماه یکبار آن را تعویض کنید.

۶- ضد آفتاب تاریخ مصرف گذشته
کرم های ضدآفتاب آنقدرها که فکر می کنید، دوام ندارند. این محصولات پوستی پس از انقضا تاثیر خود را از دست می دهند و محافظت کمتری در برابر اشعه های مضر UV ارائه خواهند داد. پس اگر پس از مدتی به سراغ کرم ضدآفتاب خود رفته اید و یا زمان زیادی از خرید آن گذشته است، حتما تاریخ انقضای آن را بررسی کنید.

۷- بطری‌های خالی شامپو و نرم‌کننده
بطری های خالی شامپو و نرم کننده را دور بیندازید. این کار از اشغال فضای نگهداری لوازم حمام جلوگیری کرده و شناسایی و دسترسی به محصولات مورد نیازتان را آسان تر خواهد کرد.

۸- محصولات بهداشتی کوچک
همه ما دوست داریم که در تعطیلات از لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک هتل استفاده کنیم و در صورت عدم استفاده ممکن است آنها را به منزل بیاوریم. این محصولات اغلب به علت کوچک بودن در زیر بطری های بزرگتر با پشت کشو پنهان می شوند و تا مدت ها فراموش می کنیم از آنها استفاده کنیم. تاریخ انقضا و سازگاری این محصولات با پوستتان را بررسی کنید و از استفاده از برندها و فرمولاسیون های ناشناخته خودداری نمایید.

کد خبر 848276 برچسب‌ها سلامت خبر مهم

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم