Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باشگاه اینتر می گوید دوست داشته در رئال مادرید بماند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، اشرف حکیمی مدافعی بود که در آغاز فصل در ازای مبلغی در حدود 40 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شد تا به اینتر برود و روز گذشته توانست به همراه این تیم فاتح اسکودتو شود. این اولین قهرمانی میلان بعد از فصل 10-2009 بود و مدافع نراتزوری در میان جشن شادی بازیکنان در گفتگویی راجع به دوران حضورش در رئال مادرید صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع در مورد حضورش در تیم کهکشانی گفت:

رئال مادرید خانه من بود. دوست داشتم آنجا بمانم و برای جایگاهم بجنگم اما باشگاه تصمیم دیگری گرفت.این موضوع آزارم می دهد که فکر کردند از جنگیدن برای کسب جایگاهم در تیم وحشت دارم. حس می کردم لیاقت حضور در رئال را دارم.  به نظرم در بار اولی که رئال مرا به طور قرضی به دورتموند فرستاد، حق با آنها بود و بعد هم به خاطر شرایط خاص ناشی از کرونا باشگاه مجبور بود مرا بفروشد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد و چطور سر از اینتر در آوردم اما نمی خواهم زیدان یا هیئت مدیره را ملامت کنم.

او در مورد این که آیا زیدان قهرمانی با اینتر را به او تبریک گفته است نیز گفت:

در حال حاضر هنوز به من تبریک نگفته است.

مدافع اینتر در مورد موفقیت این فصل هم گفت:

هیچکس هیچوقت نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

حکیمی در اولین فصل حضورش در اینتر توانست 7 گل بزند و 6 پاس گل بدهد. 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان