Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:48:37 GMT

آینده بیل در تاتنهام همچنان در ابهام

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۱۷۳

آینده بیل در تاتنهام همچنان در ابهام

گرت بیل، ستاره قرضی تاتنهام، شب گذشته برابر شفیلدهت تریک کرد، اما رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام صحبت درباره آینده او را به تعویق انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل شب گذشته با هت تریک برابر شفیلد یونایتد موفق شد بهترین نمایش خود در لیگ برتر از سال 2012 به بعد را داشته باشد.

با این وجود رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام، از صحبت درباره این موضوع که آیا باشگاه بیل را برای فصل های بعد نیز نگه خواهد داشت یا خیر، سر باز زد و گفت پس از پایان فصل در این باره بحث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تاتنهام شب گذشته با درخشش گرت بیل موفق به شکست 4-0 شفیلد شد. این نخستین بار از سال 2012 به بعد بود که وینگر ولزی موفق به هت تریک در لیگ برتر می شد.

بیل که به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام آمده است، در این فصل به تناوب بین هسته اصلی خط حمله تاتنهام و یک بازیکن حاشیه ای در رفت و آمد بوده است، اما میسون معتقد است که ستاره ملی پوش ولزی آن توانایی در کلاس جهانی اش در یک سوم پایانی را از دست نداده و نخواهد داد.

 

 

رایان میسون گفت: "من همیشه گفته ام که گرت بیل توانایی خود در خلق لحظه های درخشان در یک سوم پایانی رااز دست نداده و نخواهد داد. او بازیکنی در کلاس جهانی است. او این موضوع را در طول سال ها ثابت کرده است.

خوشایندترین چیز در مورد نمایش امشب او، نگرشی بود که به بازی داشت و دوندگی که برای تیم کرد. مطمئن می شدی که از شانس هایش استفاده می کند.

فکر می کنم اینکه بیل بماند یا نه پس از پایان فصل بررسی خواهد شد. اولویت ما در حال حاضر بازی بعدی است."

 

 

میسون همچنین به BBC گفت: "وقتی که در لحظات حساس هت تریک می کنید، معلوم است که تیتر روزنامه ها می شوید. او بازیکنی در کلاس جهانی است، ما این را می دانیم. هر کسی که در طول 10 سال گذشته فوتبال تماشا کرده باشد، می داند که او قادر به چه کارهایی است. تمام کنندگی او خیره کننده بود."

 

 

گرت بیل اما در این میان واکنش تاتنهام به شکست در فینال کارابائوکاپ را ستود و گفت: "ما باید پس از شکست در کارابائوکاپ دوباره به شکلی مثبت خودمان را پیدا می کردیم و امشب همین کار را انجام دادیم.

اینکه از 2012 به بعد در لیگ برتر هت تریک نکرده ام خیلی بدتر از چیزی که واقعا هست به نظر می رسد، چرا که من مدت ها بود از لیگ برتر دور بودم.

همیشه هت تریک کردن خیلی خوب است اما ما بازی به بازی پیش می رویم و یک گرفتن یک نتیجه مثبت تنها کاری است که می توانیم بکنیم. زدن سه گل خیلی خوب است اما تیم در درجه اول اهمیت قرار دارد. ما به همه امتیازاتی که می توانیم بگیریم نیاز داریم بنابراین تا پایان خواهیم جنگید."

 

 

 

 

تاتنهام گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرت بیل لیگ برتر گرت بیل هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم