Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشدار کارشناش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد: از رفتن به ارتفاعات خودداری کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کارشناس اداره کل هواشناسی استان از مردم مناطق مختلف به ویژه عشایر و روستائیان درخواست کرد به دلیل بارش‌های پراکنده رگباری و رعد و برق از رفتن به ارتفاعات و حریم رودخانه‌ها پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ولی بهره مند افزود: وزش شدید باد، رعد و برق و بارش باران از ساعتی پیش در برخی مناطق استان به ویژه مناطق سردسیری و ارتفاعات آغاز شد.   وی با اشاره به اینکه برخی از عشایر این روزها در حال کوچ به مناطق ییلاقی هستند گفت: با توجه به احتمال وقوع صاعقه عشایر از برپا کردن چادر یا چرای دامها در مناطق مرتفع خودداری کنند همچنین از اطراق در مسیر سیلاب ها  و حاشیه رودخانه ها نیز خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس