Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:12:37 GMT

برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال به ریاست خلیل زاده

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۴۵۴

در جلسه شب گذشته هیات مدیره استقلال، از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم قدردانی شد

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته (یکشنبه 12 اردیبهشت) برگزار شد و در خصوص موضوعات مختلف میان اعضا بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، حمیدرضا آصفی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، درباره این جلسه گفت:

به دنبال بروز برخی شایعات در یکی، دو روز اخیر، شب گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با ریاست آقای اسماعیل خلیل‌ زاده برگزار شد و عملکرد موفقیت‌ آمیز و غرور آفرین تیم استقلال در رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار گرفت و از عملکرد کادر فنی به‌خصوص جناب آقای فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آصفی افزود:

در این جلسه اعضای هیات مدیره اعلام کردند مانند گذشته در کنار کادر فنی و بازیکنان باتعصب استقلال خواهند بود و اطمینان داریم این تیم دل هواداران را شاد کرده و همچنان در مسیر توسعه و موفقیت گام بر خواهد داشت.

آصفی ادامه داد:

در خصوص پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز بحث مفصلی داشتیم و قرار شد آقای نظری به‌عنوان سخنگوی باشگاه، متعاقبا در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟