Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در حاشیه نشست کشوری طرح شهید سلیمانی با اشاره به آغاز مرحله جدیدی از همکاری بسیج مستضعفان و سپاه کربلا با دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی فصل جدیدی از همکاری‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهم اقدامات این طرح گفت: بحث بیماریابی فعال، مباحث نظارتی در حوزه‌های مختلف کرونایی و قرنطینه معکوس به‌منظور شناسایی افرادی که در ریسک بالای ابتلا به کرونا قرار دادند را همچون گذشته به‌صورت محله‌محور ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی با اشاره به اینکه در حال همکاری برای کمک به انجام گسترده بحث واکسیناسیون هستیم، گفت: این کار که در زمان‌بندی مشخص بین آحاد مختلف مردم اجرا خواهد شد با کمک نیروهای بسیجی در بحث شناسایی افراد مسن و کهنسال و همچنین انجام واکسیناسیون در منزل برای افرادی که توانایی حضور در مراکز درمانی را ندارند صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی کمک به کادر درمان از اولویت برخوردار است، افزود: با همکاری خوب در سطح استان مازندران امیدواریم به توفیقات خوبی را در زمینه مقابله با کرونا دست پیدا کنیم.

* همکاری با بسیجیان خیال‌مان را راحت کرد

در ادامه این وبینار که با حضور وزیر بهداشت و درمان و روسای دانشگاه علوم پزشکی در کشور برگزار شد، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، با اعلام اینکه اجرای طرح موفق شهید سلیمانی از چندین ماه پیش موجب ارائه خدماتی ارزشمند شد، ادامه داد: بسیجیان کمک حال وزارت بهداشت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پیک چهارم کرونا شاهد فعالیت‌های خوبی از نیروهای بسیجی پای کار این طرح بودیم که این خیال‌مان را راحت کرد، چرا که در مباحث نظارت بر قرنطینه و رسیدگی به مشکلات معیشتی نگرانی‌ها به حداقل رسید.

جلالی گفت: امیدواریم با ادامه اجرای این طرح در بحث واکسیناسیون عمومی مردم که تا چند ماه دیگر و حداکثر تا انتهای سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود شاهد هم‌فکری و همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و بسیج مستضعفان باشیم تا پوشش واکسیناسیون به‌خوبی صورت بگیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون فرمانده سپاه کربلای مازندران اجرای طرح شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان استان لرستان برپا شد.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه گفت: به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به منظور ارائه‌ی خدمات تخصصی به مردم این منطقه برپا شد.

وی افزود: در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه‌ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه‌ای ارائه می‌شود.

دلفان با بیان اینکه ارائه‌ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه‌ی ماست، گفت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور کلیه رشته‌های تخصصی با همکاری سپاه ناحیه استان، بسیج جامعه پزشکی، برخی دستگاه‌های اجرایی و همکاری خوب آنان با دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا خدماتی در شان و منزلت مردم منطقه به آنان ارائه شود.

وی افزود: این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی و به منظور گرامیداشت هفته سلامت صورت گرفت و ارائه‌ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی