Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:15:34 GMT

کارشناس فوتبال قطر: خلیل‌زاده باید در الریان بماند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۴۹۲

کارشناس فوتبال قطر: خلیل‌زاده باید در الریان بماند

کارشناس فوتبال قطر در تحلیلی از شرایط تیم فوتبال الریان نوشت: شجاع خلیل زاده عنصری تاثیرگذار در خط دفاعی است و باید در این تیم حفظ شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن العتیبی کارشناس و پیشکسوت صاحب نام فوتبال قطر در گفت و گو با روزنامه الوطن پیرامون دلیل شکست و حذف هر سه نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیگ ما بسیار ضعیف است و به واقع غیر از دو تیم السد و الدحیل مدعی قدرتمندی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم تا سال 2025 غیر از این دو تیم هیچ باشگاه دیگری نمی‌تواند به قهرمانی لیگ برسد چرا که امکانات و توانمندی‌های کاملا متفاوتی در باشگاه‌ها وجود دارد و باشگاه‌های دیگر انگیزه و تلاشی برای پیشرفت ندارند. حقیقت این است که برای رسیدن به قهرمانی آسیا شما به یک لیگ قدرتمند داریم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات تیم‌های ما انتخاب نامناسب بازیکنان خارجی، جذب بازیکنان بی‌کیفیت و بی‌صبری باشگاه‌ها است که به بازیکنان جدید فرصت نمی‌دهند توانمندی خودشان را نشان بدهند. حذف الریان منطقی و قابل پیش بینی بود اما کنار رفتن السد و الدحیل فاجعه بزرگ و شوک غیر منتظره‌ای برای ورزش قطر به شمار می‌رود. آنها مدعیان جدی برای صعود به مراحل بالاتر بودند. 

العتیبی گفت: شاید در خصوص عملکرد مربیان این دو تیم اختلاف نظر وجود داشته باشد اما همه ما می‌دانیم که السد و الدحیل بهترین نفرات و بازیکنان خارجی را در اختیار دارند. عامل اصلی این موضوع سطح ضعیف لیگ ماست که باعث می‌شود السد و الدحیل با اعتماد به نفسی که از نتایج خودشان در این بازی‌ها دارند وارد رقابت‌های آسیایی شوند. در لیگ قطر  رقیب واقعی برای این دو تیم وجود ندارد و فقط آنها برای کسب موفقیت ها و قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. به اعتقاد من راه حلی به جز افزایش تعداد بازیکنان خارجی در تیم‌ها نداریم. این مسئله روی عملکرد تیم‌های ملی اثرگذار است اما چاره دیگری نخواهیم داشت. 

این کارشناس قطری در پاسخ به این سوال که برای ایجاد تغییر در تیم الریان باید چه اقدامی صورت بگیرد گفت: از نظر من فقط یاسین براهیمی الجزایری عملکرد درخشانی در این تیم دارد که یک بازیکن با تجربه و بسیار تاثیرگذار است شجاع خلیل‌زاده هم توانایی‌های فوق العاده‌ای دارد و در منطقه شناخته شده است. همه ما او را می‌شناسیم و بازی‌هایش در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی ایران را به یاد داریم. خلیل‌زاده یکی از عناصر تاثیرگذار در خط دفاعی الریان است اما سایر بازیکنان خارجی الریان باید کنار گذاشته شوند و مهره‌های با کیفیتی به جای این نفرات جذب شوند. در مورد لوران بلان هم باید بگویم به نظر من تیم به ثبات فنی نیاز دارد خصوصا با توجه به اینکه بلان استراتژی فنی خوبی دارد و به بازیکنان جوان در این مقطع فرصت داد. باید به بلان فرصت داده شود و با تغییر برخی از بازیکنان می‌توان امکانات بهتری در اختیار او قرار داد.

الرایه قطر: شکست الریان برابر پرسپولیس تلخ بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده بازیکنان خارجی السد و الدحیل خلیل زاده دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر