Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:41:07 GMT

آغاز ۳۴۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در قم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۸۱۲

آغاز ۳۴۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در قم

ایسنا/قم شهردار قم گفت: در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر آغاز می‌شود.

دکترسید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری برای بهره‌برداری از پروژه‌ها به‌صورت ماهیانه، اظهارکرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هر ماه از سال جاری تعدادی از پروژه‌ها کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم جذب سرمایه‌گذاری را یکی از ملزومات پیشرفت در شهر دانست و ابراز کرد: کل بودجه شهرداری سه هزار و ۶۲ میلیارد تومان است و این در حالی است که تنها در بخش سرمایه‌گذاری قرار است بیش از این بودجه در شهر سرمایه‌گذاری شود.

سقائیان نژاد با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قم انجام شد، افزود: یکی از مناطقی که ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را دارد بلوار پیامبر اعظم(ص) است که در این راستا نیز مشکلات برطرف و بسته‌های تشویقی نیز برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته‌شده که امیدواریم با این طرح‌ها روزبه‌روز شاهد توسعه واعتلای شهر قم باشیم.

وی با تأکید بر اینکه حضور سرمایه‌گذاران در این شرایط رکود، سبب توسعه و افزایش خدمات در شهر می‌شود، یادآور شد: در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر آغاز می‌شود.

شهردار قم آخرین وضعیت برخی از اماکن تفریحی و رفاهی شهری را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از این اماکن مانند باغ پرندگان، شهربازی‌ها و بوستان‌ها به‌واسطه کرونا تعطیل هستند که پس از عبور از پیک خطرناک کرونا به‌زودی بازگشایی و در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

سقائیان نژاد اضافه کرد: تقاطع فردوسی و ورودی جعفریه نیز به‌منظور سهولت در رفت‌وآمد شهروندان و زائران نیز تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری است.

انتهای پی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری قم میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است