Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا صبح فردا شاهد گذر امواج ناپایدار جو در استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس در برخی ساعات ضمن افزایش موقتی سرعت وزش باد و پوشش ابر، وقوع ناپایداری‌های همرفتی به صورت بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان، به خصوص بر روی دریا و نواحی شرقی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از فردا تا پایان هفته دریا نسبتاً آرام خواهد بود.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در برخی نقاط بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق. فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی امشب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5203549

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان بوشهر اردبیل عکس استانها واکسن کرونا ماه مبارك رمضان شب های قدر انتخابات 1400 بارش باران استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.

بهروز مرادپور امروز، هشتم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز بدنبال بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در اغلب نقاط پوشش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود که در نواحی جنوب شرق با بارش‌هایی بصورت خفیف و پراکنده همراه هستند.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه آسمان استان نسبتا آرام بوده و مجددا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب دوشنبه بدلیل شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی رخداد بارش‌های پراکنده و رگباری انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط با شدت و ضعف رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان