Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@22:33:15 GMT

رهبر انقلاب در روز قدس سخنرانی خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۱۳۲

رهبر انقلاب در روز قدس سخنرانی خواهند کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح سخنرانی خواهند کرد که این سخنرانی از شبکه‌های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به شدت بیماری کرونا در کشور، امسال همچون سال قبل، هیچ گونه تجمع و راهپیمایی در روز جهانی قدس نخواهیم داشت. البته به مناسبت روز جهانی قدس برنامه‌های مختلفی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094718 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران