Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@21:03:42 GMT

افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۳۳۵

افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با تصویب لایحه پیشنهادی افزایش کرایه اتوبوس‌های خطوط مختلف این شرکت برای سال جاری توسط شورای شهر و تایید فرمانداری، از روز چهارشنبه _ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ به طور میانگین نرخ بلیت تمام خطوط اتوبوسرانی تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌ها به‌طور میانگین از ۱۳ تا ۳۳ درصد در نظر گرفته شده است؛ تنها در برخی از خطوط که بیشترین افزایش را دارند، بهای بلیت از ۶۵۰ به ۸۵۰ تومان افزایش می‌یابد وگرنه اغلب افزایش‌ها با درصد کمتری پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: شهرداری اصفهان نمی‌تواند بیش از توان خود از اتوبوسرانی حمایت مالی کند و با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور، افزایش نرخ بلیت معقول است.

وی با اشاره به وضعیت مسافرگیری اتوبوس‌های شهری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: اگر تمام شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند، می‌توان با همکاری همگانی بر این ویروس خطرناک فائق آییم.

روحانی اظهار کرد: به منظور رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از تراکم، علی‌رغم شرایط کرونایی از تعداد ناوگان اتوبوسرانی در شهر کم نکردیم، اما متأسفانه تعدادی از شهروندان هنوز این ویروس را جدی نگرفته‌اند و نه تنها برای خود بلکه برای دیگران مشکل ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی در ساعات پیک سفر انجام می‌شود، افزود: شهروندان باید برای سفرهای درون شهری خود برنامه‌ریزی داشته باشند تا شاهد تراکم تعداد مسافران در برخی از زمان‌ها به ویژه ساعات پایانی روز نباشیم.

کد خبر 491004

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه کلانشهر شهر بلیت اتوبوس شهرداری اصفهان حمل و نقل عمومي کرونا در اصفهان رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت شهری ناوگان اتوبوسرانی اتوبوسرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نرخ بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • افزایش ۳۰ درصدی تعداد تشکل های جامعه کارگری در دولت سیزدهم
  • پیش بینی 3 خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی