Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:24:18 GMT

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی موجود در بازار

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۳۸۰

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ و ال جی موجود در بازار

شرکتهای ال جی و سامسونگ دو شرکت با آوازه ای چندین ساله و تولید کننده لوازم خانگی و از جمله تلویزیون با بهترین کیفیت ها هستند. همانگونه که شاهد آن هستیم تلویزیون های این دو برند در سطرهای نخست جداول رقابت جا خوش کرده اند و هر سال نیز با معرفی فناوریهای جدید به محبوبیت خود در میان کاربران این محصولات می افزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب سایت تی وی خرید، عرضه تلویزیون های سامسونگ و ال جی در سال 2021 دلیلی بر برتری قطعی آنها بر محصولات قدیمی تر نیست. اگر چه هر کدام از دو شرکت محصولات جدید با فناوری های جدیدتر عرضه بازار کرده اند اما با مقایسه فنی آنها با تلویزیونهای 2020 و حتی 2019 می توان به این نکته پی برد.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ

تلویزیونهای کیولد (QLED) سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تلویزیونهای این شرکت به شمار می آیند. تلویزیون کیولد Q6F سامسونگ یکی از مدلهای 2018 این شرکت است که همچنان با عرضه تلویزیونهای جدیدتر کیولد، هنوز در سطور اول تلویزیونهای پرفروش بازار قرار دارد. این تلویزیون کیولد با ارائه تصاویر 4K و کاملا منطبق بر استانداردهای امروزی، جایگاه خود را همچنان حفظ نموده است و از قیمت پایین تری هم نسبت به هم رده های 2020 و 2021 خود برخوردار است.

ارزانترین تلویزیون ال جی

تلویزیونهای ال جی را در حالت کلی می توان از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب به حساب آورد و دلیل این امر هم رکوردزنی فروش تلویزیون ال جی در بازار است. اما باز با این وجود هم اگر اندکی بیشتر کنجکاو شویم، در میان تلویزیونهای ال جی هم به مدلهایی خواهیم خورد که علاوه بر اینکه از بهترین فناوری های ال جی بهره می برند، دارای قیمتهای بسیار پایین تری هم هستند. نمونه هایی از تلویزیونهای ال جی که با وجود گذشت دو سال از تولید آنها، یکی از پرفروش ترین تلویزیونهای بازار بوده اند، تلویزیون SM8100، تلویزیون SM8600 و تلویزیون SM9000 می باشد که هر سه مورد جزو نخستین تلویزیونهای نانوسل ال جی هستند که به بازار ایران راه یافتند و تا به امروز هم ابهت خود را به همراه قیمت پایین حفظ کرده اند.

دو شرکت ال جی و سامسونگ چندین سال است که با ارائه محصولات خود با مناسب­ترین قیمتها و بهترین کیفیت، فعالیتهای خود را هر روز بیشتر می­ کنند. دلیل مناسب بودن قیمت تلویزیونهای این دو برند را نمی توان برای جلب مشتری پنداشت؛ زیرا سابقه درخشان آنها نشان از ارائه کیفیت والا برای مناسبتهای روزمره دارد.

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ دارید، پیشنهاد می کنیم تلویزیون کیولد Q6F را حتما مدنظر داشته باشید. اگر هم می خواهید با خرید تلویزیون ال جی کیفیت خارق العاده تلویزیون نانوسل را تجربه کنید، تلویزیونهای نانوسل SM8100، SM8600 و SM9000 را فراموش نکنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامسونگ ال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ امیرحسن زرنانی با بیان اینکه امسال محور اصلی همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است، گفت: درهمایش امسال که از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی افزود: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از همایش امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به پارسال افزایش مخاطب شاهد هستیم.

آزمایشگاه‌ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند

امیرحسن زرنانی درباره نقش شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این همایش درباره افزایش سطح علمی مخاطبان و شرکت‌های مخاطب همایش گفت: هرچه دستگاه‌ها دقیق‌تر عمل کنند می‌توانند در تشخیص بهتر موثر باشند؛ نقش شرکت‌های تولیدی کیت‌های آزمایشگاهی و تولید کیت‌های استانداد در ارائه خدمات آزمایشگاهی مهم است وقتی تشخیص درست و سریع اتفاق بیافتد، تشخیص پزشک نیز صحیح و به نفع بیمار خواهد بود.

دبیرعلمی پانزدهمین همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران درباره اینکه با وجود بیش از ۵ هزار آزمایشگاه در سطح کشور، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت به چه صورت است، افزود: آزمایشگاه‌ها مهم‌ترین پایه سلامت در کشور هستند و به عنوان عوامل کمک کننده درتشخیص بیماری‌های بالینی به شمار می‌آیند؛ پزشک با توجه به علائم بالینی بیمار، ممکن است دچار تردید شود که آزمایشگاه‌ها می‌توانند این موارد را برطرف کنند.

زرنانی گفت: آزمایشگاه‌ها درنظام سلامت نقش پایه و محوری دارند در سطوح پزشکی مانند تشخیص بیماری‌های عفونی، انگلی، سرطان، خودایمنی و متابولیک، آزمایشگاه‌ها کمک کننده هستند.

دبیرعلمی پانزدهمین همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: بالین خوب یعنی تشخیص خوب و تشخیص خوب یعنی استفاده از تجهیزات یک آزمایشگاه خوب لذا آزمایشگاه‌ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند.

فعالیت ۴۰ هزار نفر در ۶ هزار آزمایشگاه کشور


همچنین غلامرضا حمزه لو دبیر اجرایی پانزدهمین همایش بین المللی و بیست و یکمین همایش کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: امسال سعی کردیم با توجه به مشکلات و مسائل روز آزمایشگاهی و پیشرفت‌های فن آوری، نیاز‌های روز همکاران خدمت رسان در درمان را برآورده و با فن آوری و مسایل جدید آزمایشگاه‌ها آشنا کنیم.

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش بین المللی افزود: در صورتی که به نقش و جایگاه آزمایشگاه در نظام سلامت پرداخته شود بسیاری از برنامه‌های اجرایی در سطح ملی با کمک آزمایشگاه‌های علمی صورت می‌گیرد و همکاران با داده‌های این آزمایشگاه‌ها در مراکز درمانی گروه مراقبت را هدایت می‌کنند از این رو برگزاری اینگونه همایش‌ها با اهمیت است.

دیگر خبرها

  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی