Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد در بازی برابر منچسترسیتی جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، تیم پاری سن ژرمن که با برتری مقابل لنس در رده دوم جدول لیگ فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند، تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو بر یک فعلا از منچسترسیتی شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از مسابقه دور برگشت برابر منچسترسیتی، نیمار برزیلی ابراز امیدواری کرد تیمش راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

نیمار پس از برتری دو بر یک مقابل لنس گفت: اولین کاری که باید قبل از بازی انجام دهیم استراحت است و سپس با قدرت تمام برای لیگ قهرمانان برمی‌گردیم. ما یک بازی رفت بسیار پیچیده مقابل منچسترسیتی داشتیم، اما علیرغم آنچه آمار علیه ما نشان می‌دهد، باید به خود ایمان بیاوریم.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم هر طرفدار PSG باید به ما اعتقاد داشته باشد. من در خط حمله هستم و اولین نفری خواهم بود که برای تیم نبرد می‌کنم. من بهترین بازی خود را در این بازی خواهم داد و همه تلاشم را می‌کنم تا نتیجه را به نفع خود رقم بزنم، حتی اگر مجبور باشیم در زمین بمیریم.

لینک کوتاه: asriran.com/003HXD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون