Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@17:05:16 GMT

تصادف زنجیره ای کامیونت با ۷ خودرو در بزرگراه مدرس+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۵۱۵

تصادف زنجیره ای کامیونت با ۷ خودرو در بزرگراه مدرس+تصاویر

خبرگزاری فارس: سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی  از وقوع‌ تصادف ‌جرحی چند وسیله‌ای در بزرگراه مدرس خبر داد.

سرهنگ رنجبر در تشریح خبر فوق اظهارداشت: در ساعت ۱۱ امروز‌‌ در شمال به جنوب بزرگراه مدرس دوراهی صدر شرق(منطقه24) یک دستگاه کامیونت خاور به علت نقص در سیستم ترمز با هفت دستگاه وسیله دیگر برخورد کرد که یک نفر در این حادثه مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور در محل حضور داشته و مشغول بررسی صحنه تصادف هستنداز رانندگان درخواست کرد: برای تماشای حادثه توقف نکنند تا نیروهای امدادی و پلیس اقدامات خود را انجام دهند.

جزئیات تصادف زنجیره ای در بزرگراه مدرس/ انتقال 4 مصدوم به بیمارستان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای 8خودروی سواری با یک کامیونت در بزرگراه مدرس تهران گفت: 4 نفر در این حادثه مصدوم و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات تصادف زنجیره ای در بزرگراه مدرس تهران اظهار داشتک این حادثه ساعت 11:07 دقیقه در مسیر مدرس شمال به جنوب نرسیده به بزرگراه صدر به وقوع پیوسته که بلافاصله پس از تماس با نیروهای آتش نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ دو ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر مخالف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:پس از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیونت با بار مصالح ساختمانی با گاردریل میانی برخورد و پس از آن با 8 خودروی سواری از جمله سواری هیوندا، بنز و دو پژو برخورد کرده و سپس واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این حادثه ۱۴ مصدوم از جمله یک زن و سه مرد بر جای گذاشته است که توسط نیروهای آتش نشانی این افراد تحویل نیروهای اورژانس شدند همچنین در محل حادثه نشت بنزین به وقوع پیوسته بود که نیروهای آتش‌نشانی محل را ایمن سازی کردند.

ملکی با اشاره به اینکه به دلیل این تصادف ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده بود گفت: در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی منتظر جرثقیل سنگین جهت انتقال کامیونت هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کامیونت بزرگراه مدرس تصادف زنجیره ای نیروهای آتش نشانی بزرگراه مدرس تصادف زنجیره ای محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان