Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:53:01 GMT

خیرخواه: ژیمناستیک در ایران توسعه پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۵۲۵

خیرخواه: ژیمناستیک در ایران توسعه پیدا کرده است

«رضا خیرخواه» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص لغو مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک که قرار بود در ژاپن برگزار شود، اظهار داشت: لغو رقابت‌های قهرمانی آسیا بزرگترین بدشانسی ما بود و اگر این رقابت‌ها برگزار می‌شد، سهمیه المپیک «سعید کیخا» تا حدود زیادی قطعی می‌شد. زیرا  ژیمناست‌های ژاپنی و چینی در این رقابت‌ها سهمیه ۶ وسیله را به دست می‌آوردند و کیخا با توجه به رنکینگ بسیار خوبی که دارد می‌توانست به سهمیه المپیک دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  خدا را شکر در حال حاضر ژیمناستیک ایران به حدی از پیشرفت رسیده که از آن توقع کسب سهمیه می‌رود. در طول چند سال گذشته ملی‌پوشان موفقیت‌هایی کسب کردند که بی‌سابقه بود. کسب ۲ مدال نقره در جام جهانی ملبورن  و کسب ۲ مدال برنز در جام‌های جهانی کوتبوس آلمان و باکو که جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شدند کار بسیار بزرگی بود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران تصریح کرد: همیشه سعی کردم منافع ژیمناستیک کشور را مدنظر قرار دهم و در هر جایگاهی که باشم حامی ژیمناستیک خواهم بود. در طول چهار سال گذشته ژیمناستیک ایران، دوست و دشمن خود را شناخت و متاسفم که عده‌ای از موفقیت‌های ژیمناستیک ناراحت می‌شدند و حتی تلاش می‌کردند که فدراسیون نتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

خیرخواه ادامه داد: تاریخ درباره ژیمناستیک ایران در چهار سال گذشته قضاوت خواهد کرد. در این مدت آنقدر اتفاقات مثبت افتاده که بی‌نظیر بوده و بهترین دوران خود را سپری کرد. امیدوارم این رویه در ۴ سال آینده هم ادامه‌دار باشد.  اما کسانی هستند که نمی‌خواهند واقعیت‌ها را قبول کنند و دست به هر کاری می‌زنند تا فدراسیون ژیمناستیک را تخریب کنند و زمینه برای حضور خودشان مهیا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا در این ۴ سال کمبودهایی هم بوده؛ اما قدرت مالی ورزش کشور نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده و فدراسیون ژیمناستیک با چنین وضعیتی توانست بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارد. اگر حواشی ایجاده شده توسط برخی افزاد نبود به طور قطع نتایج بهتری هم می‌گرفتیم. یادم نمی‌رود زمانی که گفته شد نمی‌توانم در جام جهانی ملبورن شرکت کنیم که برخی خوشحال شدند. در آن زمان دلم شکست و به حال خودمان و ژیمناستیک کشور افسوس خوردم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژیمناستیک باکو فدراسیون ژیمناستیک اختصاصی ایرنا باکو ژیمناستیک سعیدرضا کیخا فدراسیون ژیمناستیک سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)