Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:06:11 GMT

تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس توسط حقیقت

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۵۹۹

تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس توسط حقیقت

پزشک پرسپولیس اعلام کرد بازیکنان مصدوم این تیم تحت نظر کادرپزشکی قرار دارند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا دو بازیکنی بودند که با اعلام رسمی سایت باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل الریان قطر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با آسیب دیدگی مواجه شدند.

 

در بازگشت پرسپولیس از هند که با حضور در قرنطینه و هتل آکادمی همراه شده، اکنون همه در انتظار مشخص شدن وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت، پزشک پرسپولیس درباره وضعیت این دو بازیکن با ارائه توضیح کوتاهی بسنده کرد: این دو بازیکن تحت نظر کادرپزشکی کار خود را دنبال می‌کنند.

 

حقیقت از ارائه توضیح بیشتر در خصوص وضعیت مصدومیت کامیابی نیا و نوراللهی خودداری کرد و در پایان ابراز امیدواری کرد بعد از اعلام تست دوم، آنها از شرایط قرنطینه خارج شوند.

کمال الدین کامیابی نیا احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد نورالهی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم