Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:33:57 GMT

کلید پیشرفت مادی و معنوی جامعه در دست معلمان است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۶۳۶

کلید پیشرفت مادی و معنوی جامعه در دست معلمان است

حجت الاسلام سرلک، از معلمان به عنوان بهترین الگوی عملی برای نسل نو یاد کرد و گفت: کلید پیشرفت مادی و معنوی جامعه در دست معلمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(13 اردیبهشت)، در دیدار با مدیریت و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلّم با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و سالروز شهادت آیت الله مطهری شاگرد مکتب امیرالمؤمنین(ع)، اظهارداشت: شهید مطهری مصداق حقیقی حدیث «العلماءُ وَرَثَهِ الانبیاء» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه الیگودرز عنوان داشت: شهید مطهری یک معلم جامع و کامل بود که به معنای واقعی کلمه علم را با ایمان آمیخته بود و آثار و برکات ایشان هم در زمان حیات و پ از شهادت ساری و جاری و ماندگار است.

 

وی خاطرنشان کرد: شأن، مقام و جایگاه رفیع معلمی با هیچ شغلی قابل قیاس نیست و معلم سِوای از امور مادی، در پیشگاه خدای متعال اجر و پاداش مضاعف دارد.

 

حجت الاسلام سرلک عنوان داشت: کلید پیشرفت مادی و معنوی جامعه، سعادت نسل های آینده و ارتقا کشور در بخش های مختلف در دست معلمان است.

 

وی با اشاره به نقش تربیتی معلمان، گفت: معلم بهترین الگوی عملی برای دانش آموزان بوده و در کنار رشد علمی باید به رشد اخلاقی و تربیتی دانش آموز توجه ویژه شود.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت هفته معلم هفته معلم معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری اندیشه های فلسفی معلم شهید در برنامه رادیویی سوفیا بررسی می شود.

این برنامه امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ با حضور مهمانانی همچون مجید حمید زاده مدرس حوزه ودانشگاه، حسین غفاری از شاگردان شهید مطهری، حجت الاسلام عسگر دیرباز رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و حجت الاسلام مهدی جهان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور خواهند داشت.

کارشناس مجری این برنامه روح الله منامی معاون علمی مجمع فلاسفه ایرانی خواهد بود و به صورت زنده نیز از اپلیکیشن ایران صدا پخش خواهد شد.

کد خبر 6092827 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند