Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور حارجه گفت: ما اساساً هیچ وقت گفت‌وگو‌های خود را بر اساس اعتماد به طرف مقابل نچیدیم. اتفاقاً برجام به دلیل بی‌اعتمادی بسیار زیاد میان دو طرف اینگونه نوشته شده است و ارتباط آن با انتخابات و ربط دادن آن مسیر انحرافی است.

خبرگزاری میزان - سعید خطیب‌زاده در نشست خبری روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوال میزان مبنی بر اینکه باتوجه به اینکه اگر رژیم آمریکا اقدام به رفع نمایشی محدودیت‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران کند، چه تضمینی در وفای به عهد آن‌ها در توافق احتمالی وجود خواهد داشت، گفت: ما اساساً هیچ وقت گفت‌وگو‌های خود را بر اساس اعتماد به طرف مقابل نچیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاً برجام براساس بی‌اعتمادی بسیار زیاد میان دو طرف اینگونه نوشته شده است و ارتباط آن با انتخابات و ربط دادن آن مسیر انحرافی است.

وی اضافه کرد: آنچه که وجود دارد این است که باید تحریم‌ها عین و قطعاً از سر این ملت برداشته شود. اگر یک ساعت هم زودتر بتوان این کار را کرد و در مسیر درست قرار گرفت ما نباید تعلق کنیم. همانطور که مقام معظم رهبری هم به درستی اشاره فرمودند این‌ها موضوعاتی نیست که به مجریان مرتبط باشد و مجری‌ها از جمله وزارت امور خارجه به عنوان یک دستگاه حاکمیتی مأموریت محور است و بر اساس ماموریت خود جلو میرود. آنچه که در برجام نوشته شده است باید نهایی شود که در این صورت ما هم اقدامات کاهشی خود را متوقف خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید: خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا تایید نمی‌شود

 

انتهای پیام/

برچسب ها: خطیب زاده وزارت امور خارجه آمریکا برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خطیب زاده وزارت امور خارجه آمریکا برجام نوشته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه

به گزارش همشهری انلاین وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کد خبر 847622 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو