Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ظهر امروز در بازدید از مراحل اجرای پروژه پل عنبرلوی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: پروژه پل عنبرلو در سه‌راهی عنبرلو و در مسیر راه فرعی پارس‌آباد به شهر مغانسر واقع شده که این سه‌راهی ضمن اتصال شهر پارس‌آباد، روستاهای محمودآباد طالقانی، تکله‌کندی و عباس‌آباد را نیز به مغانسر متصل می‌کند و در حال حاضر پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌خاطر تصادفات زیاد در محل مذکور از سال ۹۸، تعریض زهکش به‌ طول ۱۰ متر، به ارتفاع ۴ متر و به دهانه ۵ متر و همچنین اصلاح واریانت جدید به طول ۲۰۰ متر، به عمق ۳ متر و به عرض ۱۲ متر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اجرای شمع‌ها و دیوار برگشتی زهکش این پروژه به طول ۷۰ متر و به ارتفاع ۵ متر بیان کرد: ادامه عملیات اجرای پل با تیر دال فلزی به عرض ۱۰ متر و به دهانه ۲۴ متر در حال انجام است که تاکنون جهت احداث و تعریض پل عنبرلو و بهسازی آن ۱۲ هزار میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل آن جهت افتتاح در هفته دولت سال جاری مبلغ ۱۰ هزار میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

حدف ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

وثوقی گفت: در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ۵ هزار و ۶۰۰ عدد پل و ابنیه فنی وجود دارد که راهداران سخت‌کوش در کنار سایر اقدامات نسبت به نگهداری و تعمیرات این مهم اقدام می‌کنند که در این راستا عملیات تعمیر، احداث، آب‌بندی و تطویل آب‌چکان‌های ۱۷ پل از جمله پل‌های کنگرلو، سامیان، کمرو عنبرلو با هزینه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، کاهش تصادفات جاده‌ای و شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری دانست و ادامه داد: ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای آراللو تا کرگان، پمپ بنزین مائده تا نیروگاه، مابین تونل ۴ و ۵، فرودگاه، پل پریخان، پیچ قبل از روستای بابک، تقاطع گیلارلو، روستای اولتان، پیچ قبل از سه‌راهی ثمرین، دوربرگردان کشتارگاه، پل عزیزکندی، سه‌راهی اسمعلی‌کندی، سه‌راهی شعبانلو، تقاطع و دوربرگردان انبار نفت، سه‌راهی سیاب و سه‌راهی مشیران حذف شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: برای حذف و اصلاح نقاط پرحادثه استان اردبیل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و عملیات حذف ۵ نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز در مسیرهای اختصاصی سرازیری شرفه، روستای قصابه،  پیچ بالاتر از رانش و سه‌راهی تازه‌کند با تلاش راهداران درحال انجام است.

وثوقی اظهار کرد: حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان در مسیر روستاهای اسدکندی، اودلو، الهیارلو، احمدآباد، مسیر سرازیری ایلخچی، سه‌راهی جغناب، پل آق‌چای، پیچ عسل‌فروشان، اولین پیچ بعد از تونل، سه‌راهی میجمیر، پیچ بنیادآباد، پیچ‌های کیلومتر ۱۱۷ قبل از سه‌راهی گوسجین و پیچ‌های پالازهاماری امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس آباد نقاط حادثه خیز اردبیل محورهای مواصلاتی ۵ نقطه حادثه خیز استان اردبیل پارس آباد سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی، محورهای اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

کد خبر 6096193 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی