Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالناصر همتی روز دوشنبه با انتشار یادداشتی در اینستاگرام به برنامه بانک مرکزی برای پشتیبانی از SMEها اشاره کرد و افزود: بانک‌ها این مبلغ را برای اعطای سرمایه در گردش به این واحدها، با هدف گسترش نقش آنها در تولید و اشتغال کشور اعطا خواهند کرد.

????وی ادامه داد:????روز گذشته(یکشنبه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم فعال شدن کارگاه‌های کوچک ومتوسط در کنار کارگاه‌های بزرگ، تاکید کردند، گسترش این کارگاه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه‌ساز تولید ثروت برای عموم مردم به ویژه طبقات ضعیف و متوسط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

????رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: بنگاه‌های کوچک و متوسط که از آنها تحت عنوان  SMEها یادمی‌شود امروزه به عنوان یکی از مسیرهای اصلی رشد و توسعه پایدار مبتنی بر دانش در کشورها شناخته می‌شوند که ارزش افزوده بالا، نوآوری، اشتغال ‌آفرینی و انعطاف‌پذیری بیشتر از مزایای این بنگاه‌ها است.

همتی اضافه کرد:????بانک مرکزی در چند سال گذشته برنامه جدی برای افزایش میزان تامین مالی SMEها داشته است. در سال گذشته بیش از ۲۷ هزار واحد کوچک و متوسط از حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بهره‌مند شدند که نسبت به سال ۹۸ رشد ۵۷ درصدی داشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته (یکشنبه) در سخنان زنده تلویزیونی خطاب به ملت بزرگ ایران با اشاره به نظر کارشناسان اقتصادی مبنی بر لزوم فعال شدن کارگاه‌های کوچک و متوسط در کنار کارگاه‌های بزرگ، فرمودند: گسترش این کارگاه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه‌ساز تولید ثروت برای عموم مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی عبدالناصر همتی صنایع کوچک و متوسط بانک مرکزی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی عبدالناصر همتی صنایع کوچک و متوسط تسهیلات بانکی عبدالناصر همتی صنایع کوچک و متوسط بانک مرکزی رهبر معظم انقلاب اخبار کنکور کوچک و متوسط بانک مرکزی کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان