Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ،نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: برگزاری کنگره شهدا باید موجی در جامعه به ویژه نسل جوان که در دوران دفاع مقدس نبوده و شرایط اقتصادی و سیاسی دنیا را ندیده‌اند، ایجاد کند تا گوشه‌ای از ادای دین انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ادای تکلیف شرعی، اخلاقی و اجتماعی و یک دین نسبت به شهدای گرانقدر استان زنجان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز نظام اسلامی دارای اقتدار و امنیت در منطقه است، افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کنگره ملی شهدا امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.   امام جمعه زنجان یادآور شد: برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان باید از همه توان استفاده شده و برای برگزاری باشکوه و تاثیرگذار این کنگره تلاش کرد.   نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره باید موجی در جامعه به ویژه نسل جوان که در دوران دفاع مقدس نبوده و شرایط اقتصادی و سیاسی دنیا را ندیده‌اند، ایجاد کند تا گوشه‌ای از ادای دین انجام شود.   آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: ضروری است رشادت‌ها، شهامت‌ها، اخلاص و ایثار رزمندگان و شهدای اسلامی به ویژه شهدا و رزمندگان استان زنجان در جامعه منعکس شود.   وی با اشاره به اینکه شهدا همچون ستارگانی هستند که با آنها می‌شود راه را پیدا کرد، افزود: برای برگزاری مطلوب این کنگره باید از روح بلند شهدا کمک بگیریم.   امام جمعه زنجان یادآور شد: فعالیت‌های کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از یک سال گذشته آغاز شده و بسیاری از کارها و فعالیت‌های اجتماعی با رنگ و به یاد شهدا برگزار شده است.   نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کارهای وسیعی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان انجام شده است، افزود: فعالیت‌های دیگری در حال انجام است که باید کمیته‌های این کنگره در برگزاری آن تلاش کنند.   آیت‌الله خاتمی برضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری کنگره ملی شهدا در استان تاکید کرد و گفت: همگان تکلیف داریم تا برای برگزاری مطلوب این کنگره ماندگارترین اقدامات انجام شود.   وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر استان زنجان بدون کوچکترین چشمداشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید در برگزاری کنگره کوتاهی نکنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان برگزاری کنگره برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت