Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یکی از اتفاقات دلچسب و شیرین این روز‌های فوتبال ایران، درخشش سردار آزمون و مهدی طارمی در اروپا است. طارمی با حضور در تیم پورتو توانست به گلزن اول این تیم تبدیل شود و سردار آزمون هم که با هت‌تریک در بازی شب گذشته زنیت جشن قهرمانی گرفت موفق شد آقای گلی لیگ روسیه را هم از آن خود کند.

طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت، ارزش سردار آزمون ۲۳ میلیون یورو است و در گران‌ترین بازیکن فعلی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد؛ اما با توجه به اینکه او به همه افتخارات در فوتبال روسیه دست پیدا کرده به نظر می‌رسد الان زمان رفتن به یک لیگ معتبرتر فرا رسیده است.

خبر‌هایی مبنی بر اینکه تیم‌هایی همچون والنسیا اسپانیا، آرسنال انگلیس و ناپولی ایتالیا به دنبال جذب این مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران هستند منتشر شده؛ تیم‌هایی که به مراتب از زنیت روسیه معتبرتر هستند؛ اما مهمترین نکته‌ای که این بازیکن باید در نظر بگیرد این است که یک انتخاب اشتباه می‌تواند آینده فوتبالی او را به خطر بیندازد. در بین پیشنهادات آزمون، پاسخ مثبت به پیشنهاد والنسیا یا تیمی از لالیگا مقصد ایده‌آلی برای این مهاجم گلزن خواهد بود و در مقابل حضور در فوتبال خشن انگلیس یا فوتبال پیچیده و دفاعی ایتالیا، ریسک بالایی خواهد داشت. 

این روز‌ها سردار آزمون بهترین شرایط فوتبالی را دارد؛ اما مسیر اشتباهی که جهانبخش طی کرد باید برای این بازیکن درس عبرتی باشد. شاید اگر جهانبخش به لیگ آلمان یا اسپانیا می‌رفت همانند دورانی که در هلند بود باز هم می‌توانست بدرخشد؛ اما انتخاب عجیب او و پیوستن به تیم برایتون باعث روند نزولی‌اش شد. در مقابل، انتخاب‌هایی درستی که طارمی انجام داد او را به یک مهاجم شناخته شده در سطح اول فوتبال اروپا تبدیل کرد.   انتخاب سردار برای فصل آینده می‌تواند یک چالش جدی و به نوعی یک آزمونِ سرنوشت‌ساز برای او باشد؛ آزمونی که می‌تواند هم ارزش ۲۳ میلیون یورویی او را افزایش دهد و البته یک انتخاب اشتباه این ارزش او را به کمترین حد ممکن خواهد رساند.

  بیشتر بخوانید: رقابت آرسنال و والنسیا برای خرید سردار آزمون   انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنما در ۸ اردیبهشت منتشر شده است.

اصلاحات سری چهام دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ در ۱۰ اردیبهشت با اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092298

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس