Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهادی گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان طی این مدت در حوزه خیرین به دانشگاه کمک شده است که ۱۴ میلیارد آن صرف هزینه های عمرانی و کارهای زیر بنایی حوزه سلامت استان شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فرهادی روز دوشنبه در آیین رونمایی  از مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا،اظهارکرد: کادر بهداشت و درمان حدود ۱۴ ماه است که در سراسر کشور درگیر مبارزه و مقابله با این ویروس هستند و تا کنون حدود ۷۲ هزار نفر از عزیزان مان بر اثر این بیماری فوت کرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود : تنها در استان لرستان ۱۰۶ هزار نفر مبتلا شده اند و تا دیروز ۱۶۷۶ نفر بر اثر کرونا فوت کرده اند و باید این پیک بیماری را جدی گرفت که پیامدهای اقتصادی ، اجتماعی و هزینه های درمانی را به دنبال خود دارد .

 فرهادی با بیان اینکه خیرین همواره حامی دانشگاه و حوزه سلامت استان بوده اند،تصریح کرد : قطعا اگر حمایت های مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری و دیگر مسئولین کشوری و لشکری ، حمایت های استاندار و دیگر مسئولین استانی ، بخصوص کمک های خیرین حوزه سلامت نبود ؛ ما به تنهایی نمی توانستیم با این بیماری که مبارزه با آن کاری دشوار است ، موفق عمل کنیم .

اودر خصوص کمک های خیرین به حوزه سلامت استان ، خاطر نشان کرد : چیزی حدود ۳۰ میلیارد تومان طی این مدت در حوزه خیرین به دانشگاه کمک شده است که ۱۴ میلیارد آن صرف هزینه های عمرانی و کارهای زیر بنایی حوزه سلامت استان شده است .

 فرهادی گفت : در بحث همکاری های بین بخشی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در بحث کمک های نقدی نیز یک میلیارد تومان به دانشگاه کمک شده و امروز نیز شاهد رونمایی از اقلام اهدایی بانک مهر ایران هستیم که همیشه و تحت هر شرایطی همواره پشتیبان دانشگاه بوده و از کادر بهداشت و درمان استان هم حمایت کرده است . 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی خیرین سلامت کرونا در ایران حوزه سلامت استان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران