Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش های گمنام کارگران شهرداری ارومیه که در ایام کرونا کمتر به تصویر کشیده شده ؛ برای همگان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه در مراسم روز جهانی کار و کارگر که صبح امروز در محل ساختمان شهرداری ارومیه برگزار شد روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران تبریک گفت و عنوان کرد:   قشر کارگر و تشکر و تقدیر از تلاش های آنها  برای همگان ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی توسعه و پیشرفت در کشور محقق نمی شود مگر اینکه قدم های اصلی اجرایی  وعملیاتی توسعه در کنار سایر مجموعه ها و افراد را کارگران بردارند و این مهم تحقق نمی یابد جزء این که شرایط لازم برای فعالیت  این قشر زحمتکش فراهم شود.

رحمانی رضائیه ادامه داد:  بی شک مهم ترین زمینه ساز توسعه و آبادانی  کشور امنیت حاکم است و  از همین تریبون تشکر می کنم از همه تلاشگرانی که  بصورت گمنام در مرزهای کشور برای استقرار امنیت تلاش می کنند .

وی گفت:  در کنار این امنیت؛  تلاش ها در جهت توسعه و آبادانی برداشته می شود همچنان که اکنون در نتیجه خرد جمعی، تصمیمات مدیریتی  و تلاش های کارگران علی رغم تحریم های آمریکا و دشمنان بیگانه،  با استقامت تحت معنویات مقام مقطم رهبری و اتحاد و همدلی شاهد توسعه در بخش های مختلف کشور و استان آذربایجان غربی چون توسعه راه ها ، سلامت و آموزش   استان هستیم.

رحمانی رضائیه بیان کرد:   اکنون شاهد انجام اقدامات بی نظیر شهرداری ارومیه همسان با سایر شهرداری های کشور در حوزه عمران و خدمات هستیم که این مهم قابل تقدیر است؛  فعالیت های عمرانی و خدماتی  که انجام می شود در کنار توسعه و عمران شهری می تواند زمینه ساز جلب رضایت مردم را فراهم  کند.

وی از تلاش های پرسنل شهرداری ارومیه و به ویژه کارگران این مجموعه بزرگ که  بدنه اصلی شهرداری را  تشکیل می دهند در جهت ایجاد رفاه و آسایش شهروندی و توسعه شهری تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با انجام  اقدامات ارزشمند بتوانیم شاهد اتفاقات مبارک در سطح شهر باشیم .

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت:  در این برهه و مواجه با ویروس کرونا،  کارگران شهرداری ارومیه در کنار تلاشگران عرصه سلامت تلاش می کنند اما این تلاش های گمنام کمتر به تصویر کشیده شده است،  تلاش هایی که  برای همگان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری کارگران روز جهانی کار و کارگر روز جهانی کارگر کارگران شهرداری آذربایجان غربی شهرداری ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت

امتداد - مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت مقام کارگران، روز جهانی «کار و کارگر» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز جهانی «کار و کارگر» آمده است:

کارگران سرمایه‌های ارزشمندی هستند که شکوفایی، اقتدار و پیشبرد اهداف کشور به دستان توانمند آنان رقم می‌خورد و بی‌شک تلاش آنان برای سربلندی این سرزمین بزرگ، مایه مباهات است. 

بی‌تردید کارگران، سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور و سنگربانان رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند. رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به‌عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارند.

دوازدهم اردیبهشت «روز جهانی کار و کارگر» فرصتی‌ست تا از تلاش بی‌شائبه و زحمات این سرمایه‌ ارزشمند قدردانی نمایم. بی‌شک بخش اعظمی از تحولات و توفیقات روز افزون کشور مدیون زحمات و تلاش‌های این کارکنان پر توان است. 

تلاش می‌کنیم، امسال که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» نامگذاری شده است، بیش از پیش قدردان تلاش‌های ارزشمند این عزیزان که با بازوی توانا و اندیشه خلاقشان چرخ‌های اقتصادی کشور را به گردش در می‌آورند، باشیم.

توفیقات روزافزون این فرزندان خدوم ایران اسلامی را از درگاه لایزال خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) همواره سرفراز بمانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز