Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمک به خانوارهای کارگری در شرایط دشوار کرونایی صورت گرفت و 5 هزار مترمربع به سرانه ورزشی کارگری استان اضافه شد که دو استخر و یک مجموعه ورزشی هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری ، تصریح کرد: در حال حاضر کمتر از 2 هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده پایداری اشتغال در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدحفیظ‌الله فاضلی با تبریک هفته کار و کارگر، اظهارکرد: کودکان کار و جامانده از تحصیل در استان شناسایی و برای والدین آن‌ها 30 جلسه آموزشی و توانمندسازی برگزار و در راستای اشتغال آ‌ن‌ها یک میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای مشاغل خانگی اختصاص یافت.
وی با اشاره به 110 هزار کارگر استان، افزود: کمک برای تامین زمینی برای تشکل‌های کارگری از جمله مطالبات این تشکل‌ها از استاندار بود که مطرح و مساعدت‌های لازم انجام شد. 
وی با اشاره به افزایش کیفیت صدور آرا با آموزش، تشریح کرد: در سه سال اخیر حدود 26 درصد به تعداد تشکل‌های کارگری و انجمن‌های صنفی استان افزوده شده که از 190 تشکل و انجمن به 260 تشکل و انجمن رسیده است.
فاضلی اضافه کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌ها از موارد ارزیابی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط وزارتخانه است که در این زمینه استان چهارمحال و بختیاری از 28 روز به 14 روز رسیده و در هیأت‌های حل اختلاف 50 روز به 28 روز رسید. قبلا 32 درصد آرا به دیوان عدالت وارد و حدود 30 درصد آن‌ها منجر به نقض رای یا قابل بررسی مجدد اعلام می‌شد اما الان به 18 کاهش یافته است
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از شامگاه سه شنبه انتظار ورود سامانه بارشی را از منطقه غرب استان داریم که این بارش‌ها در سه شنبه ضعیف و به صورت رگباری خواهند بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز شنبه _ ۸ اردیبهشت_ رشد ابر و بارش‌های رگباری و همراه با وزش باد نسبتاً شدید موقتی در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار غربی و بخش‌های جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های امروز روز یکشنبه و دوشنبه بارشی خاصی انتظار نمی‌رود و ممکن است در ساعات پایانی روز دوشنبه رگبارهای خفیف و پراکنده در نوار غربی استان شکل گیرد.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شامگاه سه شنبه انتظار ورود سامانه بارشی را از منطقه غرب استان داریم که این بارش‌ها در سه شنبه ضعیف و به صورت رگباری خواهند بود.

نوروزی ادامه داد: روزهای چهارشنبه تا جمعه هم به تناوب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، احتمال وقع تگرگ و وزش باد شدید تا نسبتاً شدید در غالب مناطق انتظار می‌رود. همچنین شدت بارش‌ها برای روز پنجشنبه و جمعه پیش بینی می‌شود.

کد خبر 748481

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است