Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز به نرم دوی در محوطه هتل پرداخت اما سایت فدراسیون فوتبال خبر یک تمرین کامل را روی سایت خود قرار داد

در حالی پرسپولیسی ها مدعی هستند نمی توانند تا مشخص شدن نتایج تست دوم کرونا تمرین کنند که سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد این تیم تمرین کرده است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیسی ها مدعی اند اجازه تمرین ندارند و از سوی دیگر سایت فدراسیون فوتبال مدعی شده پرسپولیسی ها ساعت 18 دیروز تمرین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به راستی کدام حقیقت دارد؟ فدراسیون راست می گوید یا باشگاه پرسپولیس؟

حقیقت ماجرا اما چیز دیگری است. این که تیم فوتبال پرسپولیس تا منفی شدن نتایج تست دوم کرونا که صبح امروز از سرخ پوشان گرفته شد، حق تمرین ندارد و باید تمرین خود را پس از منفی شدن نتایج تست ها انجام دهد.

پرسپولیسی ها نیز با اطلاع از این قضیه ساعت 18 عصر دیروز در محوطه هتل به پیاده روی و نرم دوی پرداخته و چند دور کنار هم دویدند که طوفان گرد و خاک و باران شدید بهاری باعث شد آن ها باز هم به هتل برگشته و به اتاق های خود بروند. این گونه که قطعی به نظر می رسد این است که پرسپولیسی ها تمرین تاکتیکی انجام نداده اند و سر جمع چند دقیقه در باران و باد شدید تهران به نرم دوی پرداختند. اما در ادامه راه مدیر رسانه ای پرسپولیس توییتی را منتشر کرد. اشرف بعد از نرم دوی پرسپولیسی ها در توییتی اعلام کرد:

‏شرایط هنوز تغییری نکرده و تیم تا زمان اعلام نتایج تست دوم نمی تواند تمرین کند و ....

همین توییت که باعث ناراحتی پرسپولیسی ها از شرایط ناعادلانه نسبت به سپاهان و استقلال شد، با واکنش سایت فدراسیون فوتبال مواجه شد و فدراسیون فوتبال ساعت 10 دقیقه بامداد امروز به این اتفاق ها واکنش نشان داده و خبر داد: 

تیم پرسپولیس عصر روز یکشنبه از ساعت ١٨ تمرین خود را در زمین شماره ٢ کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد.

خبری که باعث واکنش هواداران پرسپولیس و البته اهالی فوتبال شد که اگر پرسپولیسی ها مدعی اند حق تمرین ندارند پس چطور یواشکی تمرین می کنند و اخبار تمرین را در رسانه خود منتشر نمی کنند و اگر تمرین نمی کنند پس چرا فدراسیون فوتبال چنین خبری را منتشر کرده است؟ حق با کیست؟ فدراسیون یا باشگاه پرسپولیس؟

حقیقت ماجرا همین است که نوشته شد. پرسپولیسی ها نرم دوی کردند و یک توییت حساسیت فدراسیون را برانگیخت و باعث شد این نرم دوی به تمرین تاکتیکی تعبیر شود. در حالی که پرسپولیسی ها دیروز هرگز تمرین تاکتیکی نداشتند.

 

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال: پرسپولیس روز گذشته در کمپ تیم های ملی تمرین کرد

 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سایت فدراسیون فوتبال پرسپولیسی ها نتایج تست نرم دوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏