Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : نوع نگاه به محور‌های مواصلاتی این استان ملی و استراتژیک است، چرا که این استان به لحاظ شرایط ویژه جغرافیایی و هم مرز بودن با کشور عراق و وجود پنج پایانه مرزی می‌طلبد که محور‌های مواصلاتی این استان به صورت دائم ترمیم و نگهداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در حوزه روکش آسفالت تقویتی بزرگراه‌ها در سطح ۱۱ کیلومتر بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، در ۱۶ کیلومتر از راه‌های اصلی بیش از ۱۶ هزار تن و برای انجام ۲۶ کیلومتر ماسه آسفالت بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: بهسازی و عملیات روکش حفاظتی در سطح ۳۰ کیلومتر، فوگسیل (روکش حفاظتی) ۴۲ کیلومتر، آسفالت سرد هفت هزار متر، لکه‌گیری با بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت به صورت پیمانی و پنج هزار تن آسفالت به صورت امانی مورد استفاده قرار گرفت.

او ادامه داد: اصلاح شیب شیروانی در سطح راه‌های اصل و شریانی ۱۰ کیلومتر در حوزه ۱۴ شهرستان استان به صورت امانی، ۱۵ کیلومتر دیگر اصلاح شیب شیروانی در سطح راه‌های فرعی و روستای استان به صورت امانی انجام شد.

کرمی درباره نگهداری راه‌های فرعی و روستایی، افزود: برای انجام ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در سطح این راه‌ها ۱۶ هزار تن آسفالت و به منظور انجام ماسه آسفالت در سطح چهار کیلومتر بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اعلام بهسازی و انجام عملیات روکش حفاظتی در سطح ۹۵ کیلومتر از راه‌های استان، گفت: به منظور انجام لکه گیری سطوح رویه راه نیز یک‌هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به صورت پیمانی و بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت به صورت امانی مصرف شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل ناوگان حمل و نقل تن آسفالت به صورت صورت امانی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ملک‌زاده گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.   مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است