Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: به منظور دعوت و جذب سرمایه‌گذاران ۴ استان اقلیم کردستان عراق برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه، بعد از عید سعید فطر همایش یکروزه‌ای در این شهر برگزار می‌شود.

 خالد جعفری در جلسه "تدوین فرصت های سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران خارجی در همایش یکروزه منطقه ویژه اقتصادی بانه" اظهار کرد: در این همایش باید مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری این منطقه را به صورت جامع و کامل به سرمایه گذاران معرفی کنیم تا منتج به جذب سرمایه گذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت قابل اجرا بودن فرصت های سرمایه گذاری تاکید و خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر ارائه فرصت های تدوین شده از سوی استان به عنوان نمونه های مطالعه شده، باید عناوین کلی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه (بر اساس زون بندی) را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم تا آنها نیز بررسی و پیشنهادات خود را مطرح می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همچنین خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی این همایش باید میز هماهنگی و همفکری تدوین شود تا امکان تبادل نظر و کسب اطلاعات دقیق در خصوص فرصت های سرمایه گذاری، در اختیار سرمایه گذاران اقلیم قرار گیرد.

جعفری در پایان یادآور شد: اولویت این همایش  جذب سرمایه گذاران اقلیم کردستان برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه و بعد در سایر مناطق استان است.

شایان ذکر است؛ تعداد ۹ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی، ۱۲ طرح صنعتی و پتروشیمی و ۱۵ طرح مورد تایید سازمان خدمات سرمایه گذاری استان، آماده ارائه در این همایش و جذب سرمایه گذار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانه استانی اقتصادی استانی علمی و آموزشی منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بانه فرصت های سرمایه گذاری سرمایه گذاران جذب سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال سوم دوره ششم شورای شهر، کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شد و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی استان تنها با تحقق شعار سال و مشارکت مردم امکان‌پذیر است و مدیران اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

وی افزود: شورای شهر به عنوان خانه مردم و قانون‌گذار محلی، وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری و ارائه برنامه برای اجرا توسط سایر دستگاه‌های اجرایی را در محلات شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا تعیین و انتخاب شهردار به عنوان یک دولت کوچک شهری است که باید با برنامه‌های خود در راستای توسعه شهر گام بردارد.

عین‌بیگی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در بجنورد از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر و شهرداری بجنورد در راستای رشد اقتصادی شهر است.

وی تاکید کرد: در سال سوم این دوره از شورای شهر بجنورد کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: راه اصلی موفقیت شورای شهر بجنورد برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی شهر است، سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بجنورد خریداری شد که ۲۰ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تهیه شد.

عین‌بیگی درخصوص مشکل ترافیکی بجنورد گفت: بیشتر خیابان‌های پرتردد در بجنورد قابلیت گسترش و وسیع شدن را ندارد و تاکید حوزه مدیریت شهری بر انتقال مشاغل با بار ترافیکی بالا به حاشیه شهر است.

کد خبر 749222

دیگر خبرها

  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار