Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی جعفری با تبریک هفته مشاوره و روانشناسی افزود: کمیته امداد از سال ۷۵ تا کنون ارائه خدمات مشاوره به مددجویان را انجام می‌دهد و در حال حاضر بیش از ۳۵۰ مشاور و هزار مرکز مشاوره به صورت برون‌سپاری، ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، خانوادگی و ازدواج مهمترین موضوعات مشاوره‌ای به مددجویان را شامل می‌شود، اظهار داشت: سال گذشته ۲۱۷ هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با تاکید بر نقش مشاوران در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تمام مشاوره‌های روانشناسی به صورت رایگان برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد موثر خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد در همه‌گیری کرونا و بحران‌هایی مانند سیل و زلزله، اضافه کرد: به منظور کاهش آسیب‌های دوران کرونا در اسفندماه سال گذشته کلینیک مشاوره با عنوان راه زندگی (رز) برای ارائه خدمات به مددجویان و خانواده‌های نیازمند در استان‌های مختلف افتتاح شد.

جعفری بهرمندی همه اقشار جامعه از خدمات مشاوره‌ای را یک ضروررت در رشد روانی و اجتماعی افراد دانست و گفت: اقدامات کمیته امداد در راستای عدالت در توزیع و گسترش خدمات مشاوره‌ای است و خدمات با کیفیت تربیتی، فرهنگی و مشاوره برای خانواده‌های تحت حمایت در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد.

۹ اردیبهشت برابر با ۲۸ آوریل روز جهانی مشاوره و روانشناسی نامگذاری شده که در ایران به صورت هفته برگزار می شود.

برچسب‌ها مستمری مددجویان مشاوره کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان مشاوره کمیته امداد امام خمینی مستمری مددجویان مشاوره کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور خدمات مشاوره ای کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم.  

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.   

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان