Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو شورای مرکزی جبهه اعتدالگرایان شرق کشور با بیان اینکه فایل صوتی وزیر خارجه ‌"اسفناک" بود، گفت: این اظهارات ‌خوراکی برای دشمنان ‌شد. - اخبار استانها -

محمدحسن ساقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری 1400 را پیش رو داریم و یک حرکت بزرگ در کشور داریم؛ با این وجود دشمنان دست به دست هم داده‌اند مردم را از یک حرکت پارلمانی بازدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتشار فایل صوتی صحبت‌های محمد جواد ظریف یک اقدام و ضربه سنگین علیه قدرت ملی کشور ما بود و فضای انتخاباتی در کشور ما را بهم ریخت و بازی و نقشه‌ای بود برای انتخابات آینده کشور تا مردم را از کارگزاران نظام جدا کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه اعتدالگرایان شرق کشور بیان داشت: این فایل صوتی توسط سرقت کنندگان با هدف و غیرمتعارف پخش شد، واکنش درصد بالایی از مردم شهیدپرور و فرهیختگان حتی سیاسیون جناح‌های چپ و راست را به مظلومیت شهید سلیمانی برانگیخت.

ساقی در زمینه نقش سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نقش او در میدان عنوان داشت: شهید سلیمانی یک اسطوره بود و تشییع پیکر وی در عراق و ایران جایگاه وی را در بین مردم نشان داد.

ظریف: بسیار متاسفم که برخی نقطه نظرات شخصی اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری را فراهم آوردانتقاد صریح امام خامنه‌ای از فایل صوتی ظریف/ برخی حرفها تکرار حرفهای خصمانه دشمن استواکنش استاندار کرمان به صحبت‌های ظریف: اگر تاثیرگذاری شهید سلیمانی در منطقه نبود کسی با ایران مذاکره نمی‌کرد

وی ادامه داد: سردار سلیمانی را منحصر به ایران نباید کنیم و وی یک اسطوره بین‌المللی بود و اگر او و تدبیرهایش نبود امروز داعش در ایران حضور داشت؛ در یادداشتی این سرباز ولایت اعلام می‌کند نمک در چشمانم می‌ریزم تا خوابم نبرد و بچه‌های شما مانند بچه‌های من هستند این جملات عمق نگاه این سردار دلها را می‌رساند.

ساقی اظهار کرد: اگر امروز برخی کشورهای عربی امنیت دارند، باید این امنیت را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی در جبهه با داعش بدانند.

ساقی تصریح کرد: فایل صوتی صحبت‌های ظریف یک اتفاق اسفناک بود و دشمن با انتشار این فایل، گفت‌وگوی دیپلماسی ما و ظریف را هدف قرار داده بود، البته ظریف می‌توانست این صحبت‌ها را در طول 8 سال و در مقاطع مناسب خود بیان کند نه این که همه را به صورت یکجا مطرح کند.

وی تاکید کرد: ظریف نباید این موارد را به این شکل بیان می‌کرد که خوراکی برای دشمنان ایران می‌شد، ما برای دولت و برجام هزینه‌های زیادی داده ایم ولی امروز ناامید هستیم.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه‌شنبه در دیدار با تیبولیته انگارته روبارد - وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی - با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست اظهارکرد: ایران آماده اعطای بورس به دانشجویان آفریقای مرکزی برای کسب علم در تمامی حوزه‌های فنی مهندسی، پزشکی و بالاخص حوزه محیط زیست است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری آفریقای مرکزی از سال ۲۰۱۶ سعی کرده تا از زیر پرچم استعمار غرب خارج شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از ندای آزادی‌خواهی در هرگوشه از جهان حمایت کرده است و در این راستا هر توانی که در حوزه محیط زیست داریم را در اختیار مردم و دولت شما قرار خواهیم داد.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: کشور ما در کلیه زمینه‌های فناوری علمی به‌ویژه انرژی‌های نو، مدیریت منابع آب و پساب، مدیریت پسماند، حفاظت از زیستگاه‌های طبیعی و توسعه رشته‌های دانشگاهی مختلف در حوزه محیط زیست می‌تواند نیازهای مردم آفریقای مرکزی را تامین کند و در این راستا حتماً پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم برای دعوت از وزیر محیط زیست این کشور برای حضور در ایران انجام خواهد گرفت.

سلاجقه با تاکید بر اینکه در آموزه‌های دینی و فرهنگی کشور ما ارتباط با ملت‌های جهان مبتنی بر انسانیت و تقوا تعریف شده است و رنگ و نژاد هیچ جایگاهی در تعریف روابط و ارتقای سطح مراودات ندارد، افزود: امیدوارم با توجه به موج جدید استعمارستیزی که در کشورهای آفریقای مرکزی آغاز شده است، استثمار برای همیشه از منطقه قاره کهن آفریقا رخت ببندد و مردم شریف این کشورها در صلح و آرامش باشند.

در ادامه این جلسه تیبولیته انگارته روبارد - وزیر شرکت های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی - با اشاره به مشکلاتی که کشور فرانسه طی سال‌ها استعمار برای آفریقای مرکزی ایجاد کرده است، اظهارکرد: من امروز به عنوان نماینده کشور آفریقای مرکزی اعلان می‌دارم که متاسفانه فضای رسانه‌های کذب و دروغ ما را از این کشور و ظرفیت‌های عالی پیشرفت آن محروم کرده و رشد چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و نگاه انسانی شما به ارتباطات سرآمد جهان است. ما به‌صورت جدی در جمع‌آوری و مدیریت پسماندها در شهرها و روستاهای کشورمان دچار مشکل هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا مردم و جوامع محلی دست به برداشت بی‌رویه از جنگل‌های آفریقای مرکزی بزنند، یادآور شد: این برداشت‌ها به همراه تغییرات اقلیمی باعث شده تا توازن فصل‌های ما که قبلاً شش ماه بارندگی و شش ماه خشکی بوده، تغییر یابد و ما اکنون برخی سال‌ها چهار ماه بارندگی یا چهار ماه خشکی داریم و این آسیب جدی به کشاورزی ما وارد کرده است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی گفت: ما نیازمند واردات فنآوری‌های نوین و تربیت نیروی انسانی کارآمد هستیم و در این خصوص از جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم تا در این زمینه به ما کمک کند.

کد خبر 6093483

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان