Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجتالاسلام مطلبی تاکید کرد: مراسم شب‌های قدر در مساجد باید به موعد توبه و استغفار به درگاه خداوند مهربان برای رهایی از شر بلای فراگیر کرونا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد مطلبی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم شب های قدر با همکاری و تلاش بچه های مسجد حضرت حجت (عج) در این مسجد برگزار می شود، اظهار کرد: مسجدی ها با حساسیت و دقت کافی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند و همین وضعیت در مسجد حضرت حجت (عج) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت حجت (عج) افزود: مراسم شب های قدر مساجد باید به موعد توبه و استغفار به درگاه خداوند مهربان برای رهایی از شر بلای فراگیر کرونا تبدیل شود.

 

وی اضافه کرد: کار دیگری که باید در اولویت مساجد در شب های قدر باشد دعا برای موفقیت نظام در برگزاری انتخابات خردادماه باشد چرا که دشمنان تلاش مضاعفی هم برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات دارند و هم تلاش می کنند تا روند انتخابات را به شکلی مهندسی کنند تا مردم در اصل حضور خود در انتخابات شک‌ و تردید کنند به طوری که گویا حضورشان در انتخابات هیچ اثری ندارد.

 

مطلبی در ادامه با بیان اینکه شب های قدر همچنین فرصتی برای مساجد است تا کمک های مردمی لازم برای ادامه اجرای رزمایش مواسات و همدلی را جمع آوری کنند، گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) خدمت به نیازمندان و دستگیری از ایتام را جزو صفات متقین معرفی کردند بنابراین سوگواران آن امام معصوم و امام شب زنده داران باید با الگو گرفتن از مولای متقیان در هر حالی به فکر محرومان باشند که قطعا در شرایط خاص کشور در پی شیوع ویروس کرونا این موضوع بسیار مهم تر است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب های قدر ماه مبارک رمضان فعالیت های مسجدی مراسم شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم