Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد جهاد اللحام» رئیس دیوان عالی قانون اساسی سوریه امروز (دوشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد، سه نفر از کسانی که برای ریاست‌جمهوری این کشور نامزد شده‌اند، تأیید صلاحیت شدند و از آنجایی که مابقی نامزدها شرایط لازم را نداشته‌اند رد صلاحیت شدند .

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، بنا به گفته رئیس دیوان عالی قانون اساسی سوریه این سه نفر « عبدالله سلوم عبدالله»، «بشار حافظ الاسد» و «محمود احمد مرعی» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت، کسانی که رد صلاحیت شده‌اند حق اعتراض طی سه روز را دارند و می‌توانند اعتراض‌های خود را از سه‌شنبه (فردا) تحویل دیوان عالی بدهند.

انتخابات ریاست‌جمهوری برای سوری‌های مقیم خارج در ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت) و سوری‌های داخل این کشور در ۲۶ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس