Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت درمازندران با صدورپیامی درگذشت حاجیه خانم زهرا توراند، مادربزرگوار شهیدان والامقام رمضانعلی و محمد تقی کارگران را تسلیت گفت. ‎

به گزارش خبرنگارآریا دفترمازندران درساری، متن کامل پیام استاندارمازندران بدین شرح است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر رحلت حاجیه خانم زهرا توراند؛ مادر بزرگوار شهیدان والامقام رمضانعلی و محمد تقی کارگران مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادران شهدا، انسان‌های وارسته و سالکان واصل بخداوند؛ سرمایه های ارزشمند و گرانقدری هستند که با الگو گیری از بانوی دوعالم حضرت صدیقه طاهره ( س) و دخت گرانقدرش حضرت زینب کبری (س) بهترین گوهرهای زندگی خود را در مسیر ولایت و پاسداری از کیان دین و میهن اسلامی فدا کردند و پس از شهادت فرزندان برومند، شجاع و سلحشور خویش، در صحنه ایثار در راه آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پایمردی نمودند و لحظه ای از راه و باور شهیدان والامقام دست نکشیدند تا به دیدار دوست شتافتند.

اینجانب درگذشت بانوی ماجده حاجیه خانم زهرا توراند؛ از مادران متعهد و فداکار ایران اسلامی را به محضر حضرت ولیعصر ( عج الله تعالی فرجه الشریف )، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، جامعه بزرگ و گرانقدر ایثارگران و مردم شهید پرور مازندران و شهرستان فریدونکنار خاصه خانواده محترم آن زنده یاد تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان، رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجرجزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت استاندارمازندران درگذشت حاجیه خانم زهرا مادرشهیدان کارگران خانم زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان با همراهی واحد سمنان، جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان در دو بخش شعر و داستان می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸ ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه  پاسداشت زبان فارسی هم در این جشنواره برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس بگیرید یا به نشانی پیام‌رسان «بله» bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند