Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:06:49 GMT

ردصلاحیت‌ها مخالفان جمهوری اسلامی را خوشحال می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۱۲۱

ردصلاحیت‌ها مخالفان جمهوری اسلامی را خوشحال می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رد صلاحیت‌ها اتفاقات بدی را رقم خواهد زد و ابتدا افرادی که با جمهوری اسلامی مخالف هستند خوشنود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی امروز (دوشنبه) در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در اردیبهشت ۹۶ توانستیم از مردم رأی بگیریم و بعد از ۱۴ سال، اصلاح طلبان توانستند فهرستی را با لیست امید به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن سعی داشتیم شهر را به بهترین شکل اداره کنیم و مردم نیز به ما اعتماد کردند و پای صندوق‌ها به ما رأی دادند.

وی با بیان اینکه ما نور چشم هیچکس نیستیم که برایمان اقدامات تبلیغاتی انجام دهد، ادامه داد: مردم بدانند کسی که متفاوت از بدنه جمهوری اسلامی فکر می‌کند باید برایش رپورتاژ نوشته شود و همچنین تاریخ نیز می‌تواند نشانگر این اتفاقات باشد.

وی با بیان اینکه هر دو شهردار که در این دوره حضور داشتند اقدامات خوبی را انجام دادند، تصریح کرد: در ابتدا دوره پنجم شهر را با بدهی‌های زیادی دریافت کردیم، اکنون نباید برای این موضوع سکوت کنیم که چگونه این بدهی‌ها رفع شده و منابع مالی به دست آمده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: افرادی که در دوره‌های قبلی حضور داشتند با برجام مخالف بودند و همین موضوع سبب شده بود به جای درآمد سازی برای شهر آن را با بدهکاری به ما تحویل دهند.

گندمی با بیان اینکه در دوره پنجم تورمی سنگین در کشور ایجاد شد، اضافه کرد: در این دوره ما توانستیم ۱۱ مطالبه دولتی به ارزش ۴۸ هزار میلیارد ریال را به سرانجام برسانیم و ۲۷ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی نیز در سطح شهر انجام شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اوراق مشارکت ۳۸ هزار میلیارد ریالی در شهرداری، گفت: ۲۴ پروژه در سطح شهر انجام شده است که این پروژه‌ها از سال‌های قبلی باقی مانده بود و در این دوره بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال تعیین تکلیف و هزینه شد.

گندمی خاطرنشان کرد: پروژه محله ما، سامانه فاش، کارخانه نوآوری، پروژه‌های کوه پارک و توسعه توس و تبدیل آن به محلی آبرومند از اقدامات مهم این دوره بود که انجام شد، همچنین مشهد شهر دوستدار آب و نامزد کسب برند شهر یادگیرنده از طرف سازمان ملل شناخته شد.

وی ادامه داد: خدمات رسانی را به بهترین شکل انجام دادیم و این موضوعات در شرایطی رخ داده که با تحریم‌های زیادی رو به رو بودیم و در دوره‌های قبلی به مناطق محروم توجه نمی‌شد اما اکنون باید در این دوره به این مناطق حاشیه و محروم نگاه کنیم تا متوجه تغییرات در آن بشویم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: چند روز گذشته نتیجه بررسی صلاحیت‌ها ابلاغ شد و ما شاهد بودیم که در این کار برخورد سلیقه‌ای انجام شده است؛ در هیچ‌کجای قرآن نیامده که با مسلمان اینگونه رفتار شود.

وی تاکید بر اینکه اصلاح طلبان سعی در تغییر نظر مردم را ندارند، افزود: می‌دانیم رد صلاحیت‌ها اتفاقات بدی را رقم خواهد زد و ابتدا افرادی که با جمهوری اسلامی مخالف هستند خوشنود خواهند شد زیرا تعداد افرادی که پای صندوق‌ها می‌روند کم می‌شود، همچنین افراد با حداقل رأی می‌توانند به عنوان نماینده مردم انتخاب شوند که این موضوع نیز یکی دیگر از مشکلات رد صلاحیت‌ها است.

گندمی با بیان اینکه این کارها باعث می‌شود مشارکت مردم در انتخابات کاهش پیدا کند، تصریح کرد: ۲۸ نفر از جمع اصلاح طلبان را هیئت اجرایی رئیس جمهور حذف کرده است که این موضوع نشانگر آن است که این دولت اصلاح طلبان نبوده و نیست اما ما هرچه در توانمان بوده را برای خدمت رسانی به مردم انجام داده‌ایم و برای شهر تلاش‌های مختلفی را انجام دادیم که مردم اکنون شاهد آن هستند.

کد خبر 491014

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر مشهد انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رد صلاحیت رد صلاحیت شوراها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس کمیسیون برنامه جمهوری اسلامی هزار میلیارد اصلاح طلبان صلاحیت ها انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان

نشست مشترک اقتصادی مقامات جمهوری اسلامی ایران و کشور افغانستان در شهرستان مرزی زهک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، نشست مشترک اقتصادی مقامات جمهوری اسلامی ایران و کشور افغانستان در شهرستان مرزی زهک برگزار شد.

در این نشست که با هدف تقویت روابط تجاری، فعال‌سازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی سیستان، بررسی مسیر اجرای خط آهن بین دو کشور و غیره با حضور استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس هیئت ایرانی و سرپرست وزارت صنعت و تجارت کشور افغانستان به عنوان رئیس هیئت افغانستانی در سالن اجتماعات فرمانداری زهک برگزار شد بر روی مفاد تفاهم نامه پیشنهادی توافق شد.

همچنین مقرر شد با تشکیل کمیته ای متشکل از مسئولان مرتبط دو کشور مباحث مطرح شده به صورت فنی و کارشناسی شده در جلسات بعدی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد افغانستان برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و هر آنچه اقتصاد افغانستان قوی شود انگار اقتصاد جمهوری اسلامی قوی شده است.

محمد کرمی در نشست امکان سنجی و تسهیل روند همکاری های اقتصادی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان که در محل فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا بتوانیم در سایه قرآن کریم و رهنمودهای اسلام روزبه روز در انسجام و وحدت امت اسلامی برای پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری همواره مبنی بر وحدت بین امت اسلام برای پیشرفت اسلام و اجرای فرمان الهی در کل دنیا است که این رسالت همه ما مسلمانان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیرو سفر معاون نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان به جمهوری اسلامی ایران توافقات خیلی خوبی انجام شده است، عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این توافقات جلسات و پیگیری های خوبی انجام شده است که باید دو کشور از توان یکدیگر برای پیشبرد اهدافشان بهره بگیرند.

کرمی خاطرنشان کرد: اقتصاد افغانستان برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و هر آنچه اقتصاد افغانستان قوی شود انگار اقتصاد جمهوری اسلامی قوی شده است بنابراین در کنار هم از موهبت های الهی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی در خصوص ترانزیت و راه آهن به دلیل انتقال بار به دلیل اهمیت موضوع تجارت انجام گرفته است، گفت: در خصوص روان و تسهیل شدن تجارت حقوق گمرکی و ... باید توافقاتی داشته باشیم که به راحتی تجارت شکل بگیرد تا هر 2 کشور از ظرفیت‌های خوبی که مرز دارد بهره مند شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تشکیل شرکت های مشترک و سرمایه گذاری های مشترک می‌تواند کمک کند تا 2 کشور از ظرفیت‌های یکدیگر بهره بگیرند.

وی ادامه داد: در سفرهای قبلی نیز توافقاتی صورت گرفته و بخشی از آن نیز انجام شده که نیاز است روند تجارت برای دو طرف تسهیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش پایانه‌ها بسیار مهم است، عنوان کرد: باید به شکلی عمل کنیم که ترانزیت راحت انجام شود تا بتوان از ظرفیت مرز به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد