Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:13:39 GMT

چند خبر کوتاه از گچساران و باشت

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۲۱۱

چند خبر کوتاه از گچساران و باشت

سید عبدالحمید ولی پور روز  دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد غذای گرم در قالب اطعام طرح اطعام مهدوی طبخ و بین نیازمندان باشتی توزیع شده است.

رییس کمیته امداد امام خنینی (ره) باشت تصریح کرد: مردم  این شهرستان در دهه نخست ماه رمضان ۶۶میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند.

ولی پور ابراز داشت: در مجموع مشارکت های مردمی دهه نخست رمضان برای کمک به نیازمندان در باشت و در قالب طرح های محسنین،اکرام ایتام،صدقه و اطعام مهدوی ۹۲۹ میلیون و۴۵۱ هزار ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکهزار و ۵۳۷ خانوار نیازمند زیر پوشش امداد امام خمینی (ره) شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت قرار دارد.

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۲ تن آرد قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت سایپا در محور دیلم به این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید محمد موسوی"اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت سایپا حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

برچسب‌ها کرونا کهگیلویه و بویراحمد باشت کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کهگیلویه و بویراحمد باشت کرونا کهگیلویه و بویراحمد باشت کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد