Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:00:15 GMT

سال گذشته ۱۳ روستا در فارس برق‌دار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۳۷۰

سال گذشته ۱۳ روستا در فارس برق‌دار شد

ایسنا/فارس معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: سال گذشته ۱۳ روستا در این استان برق‌دار و بالغ بر ۱۲۲ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

محمدعلی عزیزی گفت: سال گذشته و با صرف ۸۶ میلیارد ریال اعتبار و احداث ۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۱۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت KVA ۴۵۰ تعداد ۱۳ روستا در فارس برق دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از توزیع برق فارس، عزیزی با یادآوری اینکه هم اکنون ساکنان ۲۴۴۶ روستا در استان فارس از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: تمام روستاهای با جمعیت بالای ۱۰ خانوار در حوزه تحت پوشش مدیریت توزیع برق استان فارس، از نعمت برق برخوردارند.

عزیزی به اقدامات انجام شده در سال ۹۹ برای تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان در سطح استان اشاره و اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۲۳ هزار انشعاب برای مشترکان شهری وروستایی واگذار و تامین برق آنان انجام شد که با درنظر گرفتن این تعداد مشترک، هم اکنون تعداد مشترکان استان به حدود ۹۹۵ هزار مشترک رسیده است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود برای حفظ سلامت خود و خانواده تلاش کنند کمتر از خانه خارج شوند و در صورت لزوم برای دریافت خدمات از شرکت‌های توزیع برق، از طریق سامانه "برق من" که قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارد، یا سایت‌های اینترنتی شرکت‌های توزیع برق استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اپليكيشن برق من برق رسانی به روستاها استان فارس توزیع برق سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم

وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز معلم پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: معلمی شغل انبیاست. روز معلم را به تمام اساتید و معلمان عزیزی که چراغ علم و آگاهی را در دل و جان فرزندان این مرز و بوم کهن روشن می‌کنند، تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آنان سلامتی، توفیق و بهروزی مسئلت می‌کنم.

به معلمین عزیزی که در مناطق دور دست، زندگی‌خود را وقف آموزش فرزندان وطن و اعتلای ایران عزیز کرده‌اند، تبریک ویژه و خدا قوت می‌گویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی