Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:42:17 GMT

نتایج انتخابات الکترونیکی طی ۲ ساعت اطلاع‌رسانی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۵۳۸

نتایج انتخابات الکترونیکی طی ۲ ساعت اطلاع‌رسانی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین صبح امروز در جلسهٔ ستاد انتخابات استان که در محوطهٔ استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شمارش معکوس انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد کلید خورده و لازم است تمامی برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها وارد فاز اجرایی شوند.

وی ادامه داد: فرایند رأی‌گیری در استان الکترونیکی بوده و می‌توان تا حداکثر ۲ ساعت نتایج انتخابات را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول عنوان کرد: وظیفهٔ تمامی مسؤولین پمپاژ امیدآفرینی در جامعه است و نتیجهٔ این امیدآفرینی‌ها حضور پر شور مردم در صحنهٔ انتخابات است.

در ادامهٔ این جلسه نیز، محمد شفیعی، فرماندار قزوین بیان کرد: به دستور وزارت کشور، در تاریخ 18 اسفند ماه 99 مبنی بر شروع اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات، ۳ مانور در بازه های زمانی مختلف انجام شد و تمامی کاستی‌ها از منظر نیروهای انسانی و سایر تجهیزات لازم در برگزاری انتخابات شناسایی و در جهت رفع این کمبودها اقدامات لازم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان قزوین ۷۷۶ شعبهٔ اخذ رأی الکترونیکی قرار داده شده است که آمادهٔ رأی‌گیری از شهروندان عزیز است و نتایج آن تا حداکثر ۲ ساعت به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار قزوین اظهار کرد: هیئت نظارت استان پس از معرفی به شورای نگهبان و تأیید صلاحیت اعضا، کار خود را با ۳۰ عضو شروع کرد.

این مسؤول عنوان کرد: تا پایان زمان‌ ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی، ۳۵۰ نامزد در شهرستان قزوین ثبت‌نام کرده و ۳ نامزد نیز انصراف دادند، صلاحیت باقی نامزدها توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت مورد بررسی قرار گرفت.

شفیعی اضافه کرد: بیشترین نگرانی‌ها در حوزهٔ تخلفات کارکنان ستاد است که امیدواریم با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط این تخلفات را به حداقل برسانیم.

فرماندار قزوین تأکید کرد: ستاد انتخاباتی شهرستان قزوین نیازمند ۲ هزار و ۳۲۸ خودرو است که امیدواریم با همکاری معاونت پشتیبانی استانداری این نیاز ضروری در اختیار ستاد انتخاباتی قرار گیرد.

در ادامه نیز رقیه نانگیر، معاونت توسعهٔ مدیریت و منابع استانداری قزوین بیان کرد: تمامی نیازها و مطالبات ستاد انتخاباتی طبق قانون بر عهدهٔ معاونت پشتیبانی است و ما آمادهٔ همکاری با ستاد انتخاباتی هستیم.

نانگیر در رابطه با نیازهای ضروری ستاد انتخاباتی از جمله خودرو اظهار کرد: هیچ‌گونه نگرانی در رابطه کمبود امکانات و تجهیزات وجود ندارد و تمامی تجهیزات موردنیاز ستاد انتخاباتی از دستگاه‌های اجرایی به‌صورت امانی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین جلسه ستاد انتخابات استان انتخابات الکترونیکی ستاد انتخاباتی ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه