Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی استانداری خوزستان در اطلاعیه ایی مطلب منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر پرداخت پیش از موعد حقوق کارکنان و در نظر گرفتن عیدانه به مناسبت عید سعید فطر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی استانداری خوزستان در اطلاعیه ایی مطلب منتشر در فضای مجازی مبنی بر پرداخت پیش از موعد حقوق کارکنان و در نظر گرفتن عیدانه ایی به مناسبت عید فطر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه روابط عمومی استانداری خوزستان به شرح زیر است:

"به نام خدا

به اطلاع هم استانی های گرامی می رساند مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پرداخت پیش از موعد حقوق کارکنان و لحاظ مبلغی تحت عنوان عیدانه به مناسبت عید سعید فطر صحت نداشته و تکذیب می شود.

از هم استانی های فهیم و شریف تقاضا می شود هر گونه اخبار را از منابع رسمی اطلاع رسانی دنبال نمایند.

بدیهی است روابط عمومی استانداری خوزستان برای خود حق پیگرد قضایی انتشار چنین شایعات کذبی را قائل است."

 

اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی عید فطر تکذیب استانداری خوزستان عیدانه برنا خوزستان حقوق کارکنان روابط عمومی استانداری خوزستان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم