Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار است روز جمعه ۲۴ اردیبهشت به مصاف هم بروند. پیش از این قرار بود این مسابقه در روز بیست و دوم برگزار شود اما ۲ روز به تعویق افتاد.

این دومین شهرآورد سرخابی‌های پایتخت در روز بیست و چهارم ماه است که باید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تنها یک بار شاهد این ماجرا بودیم. ۲۴ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵، نخستین دیدار شهرآورد در این روز برگزار شد.

در آن بازی استقلالِ علیرضا منصوریان دست به کار بزرگی زد و پرسپولیسِ آماده‌ی برانکو ایوانکوویچ را با نتیجه سه بر ۲ شکست داد. فرشید اسماعیلی(۱۸)، علی قربانی(۲۰) و کاوه رضایی(۴۴) برای استقلال گلزنی کردند و ۲ گل پرسپولیس به وسیله سروش رفیعی(۵) و سید جلال حسینی(۹۳) زده شد.

در آن بازی جذاب، علیرضا فغانی در دقیقه ۹۱، مهدی رحمتی را از زمین اخراج کرد تا استقلال دقایق آخر را با یک یار کمتر بازی کند. آبی‌ها سرانجام ولی بعد از ۱۰ مسابقه در شهرآورد پایتخت به برتری دست پیدا کردند.

حال باید دید پس از حدود چهار سال و سه ماه، چه نتیجه‌ای در دیدار پرسپولیس و استقلال رقم می‌خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علیرضا منصوریان برانکو ایوانکوویچ علیرضا فغانی استقلال باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ سروش رفیعی سید جلال حسینی شهرآورد تهران علی قربانی علیرضا فغانی علیرضا منصوریان فرشید اسماعیلی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن