Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:08:08 GMT

این 4 بازی را ببریم، قهرمان لالیگا می شویم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۷۹۸

این 4 بازی را ببریم، قهرمان لالیگا می شویم

رئیس بارسلونا بدون توجه به دیگر رقبا اطمینان دارد که با کسب 4 برد دیگر قهرمان خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین والنسیا موفق به کسب یک پیروی مهم و حیاتی شد. آبی اناری ها ابتدا از میزبان عقب افتادند ولی به لطف دو گل مسی و تک گل آنتوان گریزمان، ورق را برگرداندند. با این پیروزی بارسا با امتیاز برابر با رئال مادرید در رده سوم قرار گرفت و نسبت به اتلتیکوی صدرنشین نیز دو امتیاز کمتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بازی شنبه هفته بعد بارسا و اتلتیکو در نوکمپ حکم یک فینال را خواهد داشت و بارسا اگر بتواند برنده شود، شانس هایش برای قهرمانی را مضاعف خواهد کرد. در صورتی که رئال مادرید هفته بعد برابر سویا متوقف شود، بارسا با کسب سه امتیاز بازی با اتلتیکو می تواند به صدر برسد. بارسا اگر پنجشنبه شب به گرانادا نمی باخت و در نوکمپ پیروز می شد، همین حالا می توانست صدرنشین باشد.

 

 

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا همچنان خوشبین به فتح لالیگاست. او پس از بازی گفت:« قبل از شروع مسابقه گفته بودم که اگر 5 بازی را ببریم، قهرمان می شویم. حالا یکی کم شده و به شما می گویم که اگر 4 بازی بعدی را ببریم، لالیگا برای ما خواهد بود. تیم فوق العاده بازی کرد و پس از دریافت گل اول، واکنشی قهرمانانه داشت.»

 

لاپورتا ادامه داد:« لئو مسی مثل همیشه عالی بود. معتقدم هرچند او دو گل زد ولی نباید تلاش کل تیم را نادیده گرفت. این یک پیروزی بزرگ و حاصل کار جمعی بود.»

 

لیونل مسی لاپورتا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی لاپورتا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد