Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:08:43 GMT

۲۶ تن کشته در تصادف قایق با کشتی باری در بنگلادش

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۸۸۵

۲۶ تن کشته در تصادف قایق با کشتی باری در بنگلادش

به گزارش ایرنا از روزنامه "داکاتریبیون" بنگلادش، پلیس این کشور اعلام کرد که صبح امروز پس از برخورد قایق پرسرعت مسافربری با کشتی حامل شن و غرق شدن آن در «پادما ریور» دستکم ۲۶ نفر کشته و بسیاری از سرنشینان این قایق مفقود شدند. 

معراج حسین، یک افسر پلیس به این روزنامه گفت که "گروه امداد و نجات" تاکنون اجساد ۲۶ تن از این حادثه دیدگان را پیدا کرده و ممکن است هنوز اجساد تعدادی زیادی دیگر در آب مانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه ۵ نفر نجات پیدا کرده و به بیمارستان منتقل شدند. » 

این دومین حادثه دریایی طی یک ماه گذشته در این کشور است . در حادثه برخورد یک کشتی باری با قایق مسافربری در ۴ آوریل هم ۲۷ نفر از شهروندان این کشور کشته شدند و بسیاری خود را با شنا کردن به ساحل رساندند. 

بدترین حادثه دریایی در دهه گذشته در این کشور  در سال ۲۰۱۴ با کشته شدن بیش از ۱۰۰ نفر گزارش شده است. 

سالانه هزاران نفر به دلیل استانداردهای پایین امنیتی  در آبراه های بنگلادش در تصادف و سوانح دریایی این کشور جان خود را از دست می دهند. 

برچسب‌ها قاره آسیا امداد رسانی داکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آسیا امداد رسانی داکا قاره آسیا امداد رسانی داکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته