Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک از برگزاری مراسم احیا شب های قدر در بیش از 2٠ نقطه شهرستان قرچک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از قرچک، حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی در خصوص برگزاری مراسم شب های قدر در این شهرستان اظهار داشت: امسال نیز همانند دیگر مراسمات مذهبی سال گذشته به دلیل فراگیری ویروس کرونا این مراسمات طبق نظر و شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در شهرستان قرچک برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرحیمی افزود: طبق برگزاری جلسات مختلف بیش از 2٠ نقطه از شهرستان قرچک برای مراسمات ایام لیالی قدر دیده شده تا این شهرستان بار دیگر جلوه معنوی به خود گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک خاطرنشان کرد: مراسمات لیالی قدر در محله های مختلف شهرستان انجام می شود و یکی از محوری ترین مراسمات در منطقه فضای باز شهدای گمنام برپا و حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک و حجت الاسلام و السلمین مهدی پور استاد حوزه از سخنرانان و حسن شالبافان،حمید خدام، محمدتقی جلالی و داوود شکاری به ترتیب از مداحان شب 21 و 23 ماه مبارک رمضان در این محفل هستند.
وی در پایان گفت: مراسم محوری شهدای گمنام از ساعت 23 آغاز می شود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی طبق منویات مقام عظمای ولایت همواره یک اصل در برپایی مراسمات انقلابی و مذهبی بوده است.
انتهای پیام/ح.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری مراسم احیا شب قدر بیش نقطه شهرستان قرچک شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان