Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: امیدواریم با همین قدرت که در آسیا حضور داشتیم در لیگ کار را ادامه دهیم.

خبرگزاری میزان - حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز (دوشنبه) اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یکبار دیگر صعود مقتدرانه استقلال را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام لیالی قدر هستیم و ان‌شاءالله طاعت و عبادت همه مورد قبول درگاه حق باشد. شهادت حضرت علی (ع) را هم تسلیت می‌گویم. روز کارگر و روز معلم را نیز به همه، به ویژه آنهایی که استقلالی هستند، تبریک گفته و گرامی می‌داریم.

*امیدواریم با همین قدرت که در آسیا حضور داشتیم در لیگ هم کار را ادامه دهیم. ما نیز مقدمات کارها را انجام می‌دهیم تا تیم را به قله پیروزی برسانیم.

*وی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه استقلال همواره باید چند گام از پرسپولیس و دیگر رقبا در مباحث مختلف مثل درخواست تعویق بازی، بسترسازی برای متقاعد کردن مسئولان لیگ و فدراسیون برای محقق شدن نیت و هدفی ولو اگر به ضرر سایر تیم‌ها باشد، و واکنش نشان دادن به تحرکات خطرناک و حاشیه ساز رقبا و رسانه‌های وابسته عقب و منفعل است گفت: عقب‌تر از باشگاه‌های دیگر نیستیم و اوضاع ما بهتر بوده و انصافا تلاش خود را برای بهبود شرایط می‌کنیم. اینکه باشگاه رقیب در مورد بازی‌ها موضع گرفته چیزی است که کاظمی مدیر رسانه‌ای باشگاه به آن واکنش نشان داده. ضمن آنکه ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

*اگر قرار است دربی برگزار شود بازی‌ها باید برابر باشد و شرایط دقیقا مثل نیم فصل اول باشد. آنوقت است که باید انتظار عدالت باشیم. اگر بازی‌ها برگزار شود در حق تیم استقلال اجحاف می‌شود، اما با این وجود ما به دنبال حق باشگاه استقلال هستیم.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص پرونده دستیار سابق مجیدی

ادامه دارد...

برچسب ها: حجت نظری استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال حجت نظری استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و با شکست این تیم در ورزشگاه فولاد آرنا توانست در رتبه سوم لیگ قرار بگیرد و مجوز حضور در آسیا را به دست آورد.

در آن مسابقه تراکتور تیم پرستاره‌ای در اختیار داشت و بازیکنانی مانند اشگان دژاگه، رضا اسدی، احسان حاج صفی، رشید مظاهری در ترکیب این تیم حضور داشتند و فولادی‌ها با حضور این ستاره‌های نامدار فوتبال ایران توانستند شکست بزرگی را به تراکتور تحمیل کنند و بالاتر از آنها در جدول لیگ برتر در رتبه سوم قرار بگیرند و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تک گل این مسابقه را عارف آقاسی مدافع حال حاضر تراکتور برای تیم جواد نکونام به ثمر رساند، تقابل نکو و آقاسی در شرایطی متفاوت و خاطره‌ای مشترک رقم خواهد خورد، آنها این بار رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت، یکی برای پیروزی آبی‌پوشان تهران تلاش می‌کند و دیگری در لباس سرخ وظیفه دارد تا با شناختی که از سرمربی سابق خود دارد راه‌های گلزنی استقلالی‌ها را ببندد.

استقلال در حالی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که این بار تیم جواد نکونام در جدول مسابقات در شرایط خوبی قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد و البته تراکتور بازهم مانند سال‌های نه چندان دور تیم پرستاره‌ای در اختیار دارد و در ورزشگاه خانگی به میدان خواهد رفت، این فرصت مجددی برای نکونام خواهد بود تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور یک دستاورد شیرین دیگر در دوران ورزشی خود به دست آورد و دست پر از تبریز خارج شود.

جواد نکونام و استقلال از مسابقات جام حذفی کنار رفته بودند و با تمرینات و ریکاوری مناسبی که داشتند آماده دیدار حساس با تراکتور هستند و برای کسب امتیاز از این مسابقه لحظه شماری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!