Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:03:24 GMT

احسان پهلوان: گلزنی من نه، موفقیت تیم مهم است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۱۰۷۷

احسان پهلوان گفت: طبیعی است که در هند شرایط سختی را تجربه کردیم. هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود

احسان پهلوان در خصوص آخرین وضعیت خود صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، احسان پهلوان در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره عملکرد تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

طبیعی است که در هند شرایط سختی را تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود. حریفان خوبی هم داشتیم ولی ما آماده‌تر بودیم و با انجام بهترین بازی‌ها به عنوان تیم اول بالا آمدیم. خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به این خواسته رسیدیم.

پهلوان درباره طرح بعضی مسایل درباره آسان‌تر بودن گروه پرسپولیس نسبت به بعضی گروه‌ها گفت:

در لیگ قهرمانان بهترین‌های کشورها به مسابقات می‌آیند. همه دیدیم در همین گروه گوا چقدر خوب و جسورانه بازی کرد و فکر نمی‌کنم تیم‌های برتر امارات و قطر، حریفان آسانی باشند. از سوی دیگر، آنها که حرف از سادگی گروه‌مان می‌زنند، باید می‌‌آمدند در آن شرایط جوی بازی می‌کردند تا متوجه می‌شدند که چه مسابقه‌های سختی بود. البته این حرف‌ها اهمیت ندارد. مهم این بود که بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و هواداران هم خوشحال شوند که به اهداف خود رسیدیم.

او درباره باز شدن پایش به گلزنی هم ادامه داد:

خدا را شکر که این طلسم شکست ولی واقعا مهم این بود که به خواسته‌های خودمان یعنی صعود بی‌قید و شرط برسیم. تا وقتی تیم موفق نباشد، شما نمی‌توانید احساس موفقیت کنید. هر قدر هم که گل زده باشید. ما به دنبال بازی‌های خوب و پیروزی‌های قدرتمندانه بودیم.

هافبک شرخپوشان درباره این که آیا برای گلزنی تحت فشار بود یا نه گفت:

تمرکز من روی اجرای درست برنامه‌ها بود. فکر من این بود که بازی خوب انجام بدهم. وقتی بازی خوب ارائه کنی گلزنی هم در ادامه‌اش می‌آید. بالاخره همیشه که بدشانسی نیست ولی در پایان همه اینها اگر تیم به خواسته کلی که همه انتظارش را دارند برسد، شما می‌توانید احساس خوشحالی و رضایت داشته باشید.

او درباره رویارویی با استقلال تاجیکستان هم اضافه کرد:

استقلال تاجیکستان جزم تیم‌های خوب این دوره بود. تیمی که به الهلال چهار گل بزند، حتما سطح بالایی دارد. بازی هم در شهر دوشنبه تاجیکستان خواهد بود. آنها قدرتمند هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احسان پهلوان درباره شرایط تیم برای بازی با سپاهان، گفت:

در آن جا، فشردگی بازی‌ها، استرس کرونا، شرایط جوی و مسایل دیگر، فشار زیادی به بچه‌ها وارد کرد. کمتر از یک هفته دیگر با سپاهان بازی داریم و الان که بعد از ۲۰ روز به کشور خودمان برگشته‌ایم چند روزی را در قرنطینه گذراندیم. قطعا این شرایط برای بازی با سپاهان روی شرایط بدنی، فنی و روحی ما تاثیر می‌گذارد ولی با امیدواری زیادی وارد دیدار با سپاهان می‌شویم و برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان پهلوان شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو

کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق نشد گلزنی کند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو شب گذشته از فرصت سوزی که خودش داشت، عصبانی شد.

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ عربستان النصر به مصاف الخلیج رفت و موفق شد با نتیجه حداقلی حریف را ببرد اما در این مسابقه کریستیانو رونالدو موفق نشد گلزنی کند.

این اولین بازی پس از محرومیت کریستیانو رونالدو بود که این بازیکن چندین و چند موقعیت را هم از دست داد. اما در دقایق پایانی بازی، رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد که به شدت از دست خودش عصبانی شد و سعی کرد با مشت، به توپی که روی هوا است ضربه بزند!

این ویدیو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه