Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – احسان پهلوان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره عملکرد تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: طبیعی است که در هند شرایط سختی را تجربه کردیم. هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود. حریفان خوبی هم داشتیم ولی ما آماده‌تر بودیم و با انجام بهترین بازی‌ها به عنوان تیم اول بالا آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به این خواسته رسیدیم.

پهلوان درباره طرح بعضی مسایل درباره آسان‌تر بودن گروه پرسپولیس نسبت به بعضی گروه‌ها خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان بهترین‌های کشورها به مسابقات می‌آیند. همه دیدیم در همین گروه گوا چقدر خوب و جسورانه بازی کرد و فکر نمی‌کنم تیم‌های برتر امارات و قطر، حریفان آسانی باشند. از سوی دیگر، آنها که حرف از سادگی گروه‌مان می‌زنند، باید می‌آمدند در آن شرایط جوی بازی می‌کردند تا متوجه می‌شدند که چه مسابقه‌های سختی بود. البته این حرف‌ها اهمیت ندارد. مهم این بود که بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و هواداران هم خوشحال شوند که به اهداف خود رسیدیم.

وی درباره باز شدن پایش به گلزنی هم ادامه داد: خدا را شکر که این طلسم شکست ولی واقعا مهم این بود که به خواسته‌های خودمان یعنی صعود بی‌قید و شرط برسیم. تا وقتی تیم موفق نباشد، شما نمی‌توانید احساس موفقیت کنید. هر قدر هم که گل زده باشید. ما به دنبال بازی‌های خوب و پیروزی‌های قدرتمندانه بودیم.

هافبک شرخپوشان درباره این که آیا برای گلزنی تحت فشار بود یا نه، تصریح کرد: تمرکز من روی اجرای درست برنامه‌ها بود. فکر من این بود که بازی خوب انجام بدهم. وقتی بازی خوب ارائه کنی گلزنی هم در ادامه‌اش می‌آید. بالاخره همیشه که بدشانسی نیست ولی در پایان همه اینها اگر تیم به خواسته کلی که همه انتظارش را دارند برسد، شما می‌توانید احساس خوشحالی و رضایت داشته باشید.

وی درباره رویارویی با استقلال تاجیکستان هم اضافه کرد: استقلال تاجیکستان جزم تیم‌های خوب این دوره بود. تیمی که به الهلال چهار گل بزند، حتما سطح بالایی دارد. بازی هم در شهر دوشنبه تاجیکستان خواهد بود. آنها قدرتمند هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احسان پهلوان درباره شرایط تیم برای بازی با سپاهان، گفت: در آن جا، فشردگی بازی‌ها، استرس کرونا، شرایط جوی و مسایل دیگر، فشار زیادی به بچه‌ها وارد کرد. کمتر از یک هفته دیگر با سپاهان بازی داریم و الان که بعد از ۲۰ روز به کشور خودمان برگشته‌ایم چند روزی را در قرنطینه گذراندیم. قطعا این شرایط برای بازی با سپاهان روی شرایط بدنی، فنی و روحی ما تاثیر می‌گذارد ولی با امیدواری زیادی وارد دیدار با سپاهان می‌شویم و برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان پهلوان پرسپولیس احسان پهلوان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به این سوال که «وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند»، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد کریمی پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی درگیری‌های زیادی داشت و ما تلاش می‌کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در یکی دو صحنه در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز چند موقعیت بسیار خوب داشتیم و در پایان بازی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد توانستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم. هادی محمدی یک موقعیت بسیار خوب داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در کل تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بیشتری از دو تیم می‌رفت، خاطرنشان کرد: قبول دارم انتظارات نسبت به کیفیت بازی خیلی بیشتر است و به نظرم انتظارات هواداران برآورده نشد زیرا شرایط دو تیم سخت بود و دو تیم نمی‌خواستند بازی را ببازند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید به کورس بالای جدول برسید؟ گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدواریم. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل یک جام برای تیم خوب سپاهان و هواداران مان کسب کنیم.

او در واکنش به این سوال که وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند؟ عنوان کرد دوستان منتظر هستند تا ما حرفی بزنیم و ما را محروم کنند و البته دوست ندارم خیلی در این قضایا دخالت کنم. خودتان می‌دانید از ابتدای فصل چه مشکلاتی برای ما وجوب وجود آوردند از ما امتیاز کم کسر کردند و بازیکن از تیم ما محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند اما توانستیم ادامه دهیم، در حالی که هر تیمی به جای ما بود نمی‌توانست به کار خود ادامه دهد و مشکلات خیلی بیشتری سر راه آن قرار می‌گرفت.

کریمی در واکنش به این سوال که درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند، خاطرنشان کرد: ما وقتی تلف نکردیم و و در صحنه‌ای که برخورد صورت گرفت و بازیکن تیم ما درد داشت، داور بازی را متوقف کرد و وقت کشی صورت نگرفت.

او درباره داوری نیز بیان کرد: متاسفانه از داوری راضی نبودیم داور همه سوت های ۵۰ ـ ۵۰ را به سود پرسپولیس می‌گرفت و در صحنه‌های مشابه که به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد، نسبت به تیم ما عادی رفتار می‌کرد و هرچه به او می‌گفتیم، نه می‌گفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم