Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، احسان پهلوان درباره عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: طبیعی است که در هند شرایط سختی را تجربه کردیم. هر سه روز، یک مسابقه در آن شرایط جوی، واقعا طاقت‌فرسا بود. حریفان خوبی هم داشتیم ولی ما آماده‌تر بودیم و با انجام بهترین بازی‌ها به عنوان تیم اول بالا آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به این خواسته رسیدیم.

پهلوان درباره آسان بودن گروه این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ افزود: در لیگ قهرمانان بهترین‌های کشورها به مسابقات می‌آیند. همه دیدیم در همین گروه گوا چقدر خوب و جسورانه بازی کرد و فکر نمی‌کنم تیم‌های برتر امارات و قطر، حریفان آسانی باشند. از سوی دیگر، آنها که حرف از سادگی گروه‌مان می‌زنند، باید می‌آمدند در آن شرایط جوی بازی می‌کردند تا متوجه می‌شدند که چه مسابقه‌های سختی بود. البته این حرف‌ها اهمیت ندارد. مهم این بود که بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و هواداران هم خوشحال شوند که به اهداف خود رسیدیم.

وی درباره باز شدن پایش به گلزنی هم ادامه داد: خدا را شکر که این طلسم شکست ولی واقعا مهم این بود که به خواسته‌های خودمان یعنی صعود بی‌قید و شرط برسیم. تا وقتی تیم موفق نباشد، شما نمی‌توانید احساس موفقیت کنید. هر قدر هم که گل زده باشید. ما به دنبال بازی‌های خوب و پیروزی‌های قدرتمندانه بودیم.

هافبک سرخپوشان درباره این که آیا برای گلزنی تحت فشار بود یا نه، تصریح کرد: تمرکز من روی اجرای درست برنامه‌ها بود. فکر من این بود که بازی خوب انجام بدهم. وقتی بازی خوب ارائه کنی گلزنی هم در ادامه‌اش می‌آید. بالاخره همیشه که بدشانسی نیست ولی در پایان همه اینها اگر تیم به خواسته کلی که همه انتظارش را دارند برسد، شما می‌توانید احساس خوشحالی و رضایت داشته باشید.

وی درباره رویارویی با استقلال تاجیکستان هم اضافه کرد: استقلال تاجیکستان جزم تیم‌های خوب این دوره بود. تیمی که به الهلال چهار گل بزند، حتما سطح بالایی دارد. بازی هم در شهر دوشنبه تاجیکستان خواهد بود. آنها قدرتمند هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احسان پهلوان درباره شرایط تیم برای بازی با سپاهان، گفت: در آن جا، فشردگی بازی‌ها، استرس کرونا، شرایط جوی و مسائل دیگر، فشار زیادی به بچه‌ها وارد کرد. کمتر از یک هفته دیگر با سپاهان بازی داریم و الان که بعد از ۲۰ روز به کشور خودمان برگشته‌ایم چند روزی را در قرنطینه گذراندیم. قطعا این شرایط برای بازی با سپاهان روی شرایط بدنی، فنی و روحی ما تأثیر می‌گذارد ولی با امیدواری زیادی وارد دیدار با سپاهان می‌شویم و برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان پهلوان احسان پهلوان تیم فوتبال استقلال تاجیکستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

        گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین 

خسارات‌ ناشی از شکسته شدن یک سد در کنیا


چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا


۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی


یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم


نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
دیشب، آمریکا، قلب یک میلیون‌ ایرانی را شکست!


اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای پر سروصدا


سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
قیمت خودرو


قیمت دلار، سکه و طلا


۱۱ وسیله‌ای که هرگز نباید با جوش شیرین تمیز کرد


مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
کنایه نیش‌دار وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
تعیین جنسیت با ivf امکان ‌پذیر است یا خیر؟


تغییرات تیپ و چهره عشق ارسطو در پایتخت ۵


تیپ بهاری و جوان‌‌پسند عمو پورنگ در آستانه ۵۱ سالگی


با این ۶ نشانه، سریعا گوشی‌تان را دور بیاندازید!
طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • حقوق یک کارگر ساده در ایران خودرو اعلام شد / رقم را ببینید
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم