Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از تعطیلی این اماکن تا غربالگری تمام نیروها و ضدعفونی کامل محیط آنها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت این منطقه آزاد، مثبت بودن تست کووید تعدادی از کارکنان یک بانک و دو واحد صنفی در جزیره کیش را تایید کرد و گفت: با تلاش بی وقفه همکاران و کارشناسان مرکز توسعه سلامت در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا نظارت ها برای غربالگری مبتلایان همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر رضانیا در این خصوص تصریح کرد: اماکن ذکر شده تا تعیین تکلیف و غربالگری دیگر کارکنان تعطیل خواهد بود.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در ادامه افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای جلوگیری از انتقال ویروس به سایر کارکنان و مشتریان، افراد مشکوک به کرونای مثبت پس از تایید پزشک باید به مرخصی بروند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرکز توسعه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است