Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:47:59 GMT

توقیف ۱۱ وسیله نقلیه متخلف در طرح ضربتی پلیس سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۱۶۰۹

توقیف ۱۱ وسیله نقلیه متخلف در طرح ضربتی پلیس سمنان

اسدالله ناکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به افزایش ترددهای بی‌مورد وسایل نقلیه به‌خصوص وسایل نقلیه موتوری توسط برخی جوانان در بلوار قائم شهرستان سمنان و با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و مطالبات آنی شهروندان در این خصوص، اقدامات ویژه پلیس در این راستا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بررسی و طرح موضوع در جلسات متعدد انتظامی گفت: تهیه و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بر عهده مأموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهرستان قرار گرفت.

ناکینی از تشکیل تیم ویژه و کنترل شبانه و ضربتی پلیس در مسیر موردنظر خبر داد و گفت: هشت دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودروی متخلف حین اجرای این طرح توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه این طرح سبب افزایش سطح رضایتمندی شهروندان منطقه شده بود، گفت: پلیس برای امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت اجتماعی پلیس توقیف فرمانده انتظامی شهرستان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند