Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدعلی موسوی در رابطه با ضرورت مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا، اظهار داشت: ایالات متحده دارای ذات استکباری است لذا شاهد زورگویی و ظلم های ناروا از سوی این کشور علیه ملت ها هستیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مبارزه با استکبار و ظلم از جمله ارزش های اسلامی بشمار می رود لذا تا زمانی که آمریکایی ها در این مسیر حرکت می کنند، این مبارزه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوی ظالمانه آمریکا هیچ گاه از بین نمی رود، ادامه داد: بر این اساس می تواند مشاهده کرد که مقامات کاخ سفید تلاش می کنند با بهره گیری از ظرفیت های همپیمانانشان، اقدام به اجرای دسیسه های زورگویانه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره ژست توجه به دیپلماسی و گفتگو را می گیرند اما تهدید و فشار را برای دستیابی به اهدافشان کنار نمی گذارند، افزود: به عنوان مثال در مذاکرات هسته ای می توان مشاهده کرد که واشنگتن بر بازگشت به برجام تاکید می کند اما در سایه این گفتگوها تحریم های جدیدی را علیه ملت ایران وضع می کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد حیات سیاسی ایالات متحده در گرو زورگویی و یکجانبه گرایی است و این امر در حالیست که امروزه ملت ها بیدار شده و دیگر زیر بار سیاست های خصمانه کاخ سفید نمی روند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کاخ سفید آذربایجان شرقی آمریکا سیدعلی موسوی خبرگزاری فارس فارس تبریز نماینده مردم ملکان در مجلس دیپلماتیک واشنگتن مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است