Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حسن زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در بارندگی های روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۵۰۰ رأس دام در هفت روستا و به دنبال تگرگ شدید دو روز گذشته نیز ۳۰۰ رأس دام در پنج روستا در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد تلف شدند.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران و تگرگ خسارت هایی به برخی زیرساخت ها، باغ های مرکبات و نخیلات بخش احمدی نیز وارد کرده، خاطرنشان کرد: بارندگی شدید پنج هزارمتر لوله انتقال آب آبشخور دام در چهار روستا را تخریب کرده و راه دسترسی به کوهشاه شمالی بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده تصریح کرد: برق و تلفن این منطقه نیز شب گذشته قطع شده بود که با ورود به موقع نیروهای امدادی و حوادث، این مشکلات هم اکنون برطرف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ابراز داشت: در بارندگی روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه حدود ۴۰ میلیارد ریال خسارت به بخش احمدی وارد شد و خسارت بارندگی های دو روز اخیر به ویژه شب گذشته که از شدت بیشتری برخوردار بود، در دست بررسی است.

حسن زاده یادآور شد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، وضعیت جوی و دریایی استان از امروز تا پایان هفته همچنان بارانی و ناپایدار است .

وی ابراز داشت: بر اساس هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی هرمزگان، تا پایان هفته جاری در بیشتر مناطق استان رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می شود و احتمال جاری شدن سیلاب و بارش تگرگ هم وجود دارد.

شهرستان حاجی آباد دارای ۳ بخش مرکزی، احمدی و فارغان، ۲ شهر حاجی آباد و فارغان، شش دهستان شامل دراگاه، طارم، فارغان، آشکارا، کوهشاه و احمدی و حدود ۳۷۴ آبادی است که ۲۲۴ آبادی آن دارای سکنه است.

منطقه کوهشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در شمال هرمزگان قرار دارد و با ۹۶ روستا و جمعیت ۱۵ هزار نفر، در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهرستان حاجی آباد واقع است.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها حوادث طبیعی هرمزگان حاجی آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث طبیعی هرمزگان حاجی آباد حوادث طبیعی هرمزگان حاجی آباد اخبار کنکور شهرستان حاجی آباد بخش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به تداوم بارندگی در استان هشدار داد: دامداران، کشاورزان و مزرعه داران ماهی در این بارش ها خسارت هایی را متحمل می شوند که با بیمه کردن بخشی از این خسارت ها جبران می شود. علیرضا نیکروز تاکید کرد: تکرار سامانه بارشی تا پایان سال دور از انتظار نیست و ضرورت داد عشایر، کشاورزان اعم از باغداران، صیفی جات و حتی شیلات استان بیمه محصول خود را جدی بگیرند تا بخشی از خسارت ها با بیمه جبران شود. وی با اشاره به خسارت های سامانه بارشی سه روز گذشته گفت: علاوه بر خسارت های محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران و باشت برخی راه های روستایی شهرستان کهگیلویه مسدود شده است که همکاران راهداری در حال بازگشایی آنها هستند. نیکروز با اشاره به ریزش جاده پاتاوه- دهدشت حد فاصل «قلعه دختر» و «قلعه گل» (همجوار روستای «دشت قاضی») ادامه داد: بلافاصله پس از ریزش، این جاده ملی بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به دیگر خسارت های بارندگی در استان گفت: راه های عشایری و برخی از عشایر ما دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر استان کمک های لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی